השכרת ריהוט לאירועים

מדוע לבחור בנו?

אנו מתמחים בתחום של השכרת ציוד לאירועים, השכרת אוהלים והשכרת ריהוט לאירועים בפרט מזה שנים רבות. בזכות נסיוננו הרב אנו נדע להתאים לכם את הריהוט הדרוש בהתאם לאופי האירוע, כמות האנשים, תנאי מזג האוויר ועוד. הציוד שלנו חדיש ומתוחזק היטב, מה שיהפוך את השהות שלכם ושל האורחים שלכם לנעימה ונטולת דאגות. 
בנוסף לשירות של ריהוט לאירועים להשכרה ניתן לשכור מאיתנו גם סוכת אבלים, אוהל אבלים וכל ציוד נוסף כגון מקררים לאירועים, כסאות פלסטיק, השכרת כלים לאירועים, פתרונות חימום לאירועים, תאורה, גנרטורים ועוד.

אצלנו תמצאו את כל הציוד הנלווה הדרוש לקיים את האירוע שלכם:

שירות השכרת ריהוט לאירועים כולל:

השכרת ריהוט לאירועים במחירים ללא תחרות

כולנו לוקחים חלק באירועים שונים בחיים. לעיתים האירועים מתרחישים במקום סגור ומקורה ולפעמים תחת כיפת השמיים. איך שלא נסתכל על זה בסופו של דבר מדובר בקבוצה של אנשים אשר מתרכזת במקום אחד וצריך לדאוג לה. גם מבחינת נוחיות ופרקטיות וגם מהבחינה הבידורית אטרקטיבית. לשם כך נחפש אופציה של השכרת ריהוט לאירועיםהשכרת ריהוט לאירועים

השכרת ריהוט גן לאירועים יכולה להסתכם בכיסאות פלסטיק וכמה שולחנות בלבד, או מצד שני בכורסאות בד עם כריות ספות רהטן לבנות או ספות עור, הדומים בגבהים שונים, דשא סינטטי ועוד. הכול בהתאם לסוג האירוע וכמות האנשים שמשתתפים בו. כמובן שקיים גם השיקול של התקציב , אבל השביל שהאירוע יהיה מרשים כדאי להשקיע בו.

קצת קר? אז משתדרגים !

כל אירוע אפשר לשדרג באמצעות השכרת ריהוט נוסף. כשמדובר באולם אז הכול יותר ברור. יש שטח מוגדר אשר בו ניתן לפרוש את הציוד. כשמדובר באירוע חיצוני אז השמיים הם הגבול. ישנם סוגים רבים של ריהוט להשכרה, להלן רשימה של חלק מן האפשרויות שניתן להשתמש בהן:

  • דשא סינטטי – ניתן לפרוש משטחים של דשא בכל גודל. הפריסה היא מהירה ולא דורשת יותר מידי התעסקות. ישנם גם סוגים שונים של דשא וניתן לבחור מה שמתאים לכם.
  • הקמת במה למתחם האירוע – הבמה יכולה לשמש לריקודים או להופעות.
  • תאורה היקפית מסביב לאזור.
  • אוהלים נמוכים למתחם .
  • כסאות פלסטיק/עץ/בר
  • שולחנות יציבים.
  • ספות או ספסלים למנוחה (השכרת ריהוט גן)ריהוט לאירועים

תכנון מוקדם

לפני שמתחילים לפרוש את הציוד מומלץ לתכנן את האזור שבו מתוכנן האירוע. היכן תעמוד הבמה, איפה תהיה פינת המנוחה, איפה ימוקם הבר וכמה כסאות צריך להזמין בכלל.  חשוב גם לדעת אם יהיה צורך בקירור או חימום של המתחם ומה יהיה סידורי התאורה במקום.

ריהוט להשכרה לאירועים הוא עסק מסודר, מומלץ לפנות לחברת השכרה מנוסה שמסוגלת לספק את כל הציוד במצב תקין. חשוב לבדוק שיש צוות מיומן שידאג לפריסה של כל הציוד הרלוונטי. חברה מקצועית תבצע את המשימה באופן מושלם כך שלאף אורח לא יהי חסר כיסא או שולחן.

אם אתם מחפשים ריהוט אלטרנטיבי להשכרה, פנו אלינו לייעוץ מקצועי.