השכרת מזגן נייד

מדוע לבחור בנו?

אנו מתמחים בתחום של השכרת ציוד לאירועים והשכרת מזגנים ניידים בפרט מזה שנים רבות. בזכות נסיוננו הרב אנו נדע להתאים לכם את המזגן הנייד הדרוש בהתאם למיקום האירוע, כמות האנשים, תנאי מזג האוויר ועוד. הציוד שלנו חדיש ומתוחזק היטב, מה שיהפוך את השהות שלכם ושל האורחים שלכם לנעימה ונטולת דאגות. 
בנוסף לשירות של מזגנים ניידים להשכרה ניתן לשכור מאיתנו גם סוכת אבלים, אוהל אבלים וכל ציוד נוסף כגון מקררים לאירועים, כסאות פלסטיק, פתרונות חימום לאירועים, תאורה, גנרטורים ועוד.

אצלנו תמצאו את כל הציוד הנלווה הדרוש לקיים את האירוע שלכם:

שירות השכרת מזגן נייד כולל:

השכרת מזגן נייד במחירים ללא תחרות

לבחור מזגן בקור רוח

אפשרות של השכרת מזגנים ניידים באה לפתור לנו בעיה ידועה שכולנו מכירים היטב. כל אירוע ללא קשר למספר האנשים אשר משתתפים בו או לגודל החלל שבו הוא מתקיים זקוק למיזוג ברמה כלשהי. בימי הקיץ החמים אין בכלל אפשרות לקיים אירוע בחוץ ורק השכרת מזגן מסוגלת לפתור את בעיית הלחות והחום.

הגורמים המשפיעים על הטמפרטורה

יכולת הקירור של המזגן מושפעת מכמה משתנים:

  • גודל החלל שברצוננו לקרר. ככל שהחלל גדול יותר כך ייקח למזגן זמן רב יותר לקרר את השטח.
  • כמות האנשים שנמצאים במקום. ככל שהיא גדולה יותר ככה יהיה למזגן קשה יותר לקרר.
  • המיקום הגיאוגרפי שבו מתקיים האירוע ושעת האירוע. אם האירוע מתקיים בתוך אוהל שעומד חשוף לשמש אז הטמפרטורה בו תהיה גבוהה יחסית.
  • ישנה חשיבות גם פעילות שמתרחשת במקום, אם מדובר באוהל שמשמש כמטבח אז מן הסתם יהיה בו יותר חם בגלל המכשירים שנמצאים בו.

לעומת זאת במקרים של  השכרת מזגן נייד לבית יידרש הרבה פחותהשכרת מזגן נייד זמן לקירור השטח. כמובן שגם כאן זה תלוי בגודל החלל ובכמות האנשים, אך מכיוון שמדובר במבנה מאבן –יהיה קל יותר לקרר אותו. בכל מקרה מומלץ להסתייע באיש מקצוע שיחליט איזה מזגן כדאי לשכור, באיזה עוצמה והאם צריך יותר ממזגן אחד.

למי מתאים מזגן נייד

השכרת מזגן נייד ביתי או השכרת מזגן נייד לאירועים הוא פתרון חסכוני ואפקטיבי ומתאים למגוון מקרים. כך למשל, אם המיקום שלכם הוא זמני או משתנה, מזגן נייד להשכרה יכול לפתור את הבעיה. אין צורך להשקיע בהתקנת מערכת מיזוג שתעלה הרבה כסף ותישאר מאחור. למטרת פרויקטים זמניים שמוגבלים בזמן. מזגן נייד יבטיח שבזמן העבודה על הפרויקט תשרה במקום אוירה נעימה וקרירה. ולבסוף, אולמות וגני אירועים יכולים להשתמש במזגנים ניידים לקירור או חימום של אזורים מסוימים.

השכרת מזגנים ניידים תאפשר התאמה מיטבית, ממוקדת וייעודית והיא מנצלת את האנרגיה באופן הטוב ביותר. מדובר גם באופציה מצוינת למפעלים שונים בהם יש אפשרות להגדיל או להקטין את מספר המזגנים וזאת על פי המתחמים שיש בהם. דוגמה טובה לכך היא למשל בסמוך לקווי יצור חמים.  חברות הפקה, גם הן יכולות להיות לקוח פוטנציאלי.

יתרונות הקירור הנייד

למזגנים ניידים ישנם יתרונות רבים אשר הופכים אותם ליעילים וכדאיים במיוחד:מזגן נייד להשכרה

  • חיסכון בהוצאות – כדאי לבחור מזגן שעוצמתו תספק את התפוקה הנדרשת ושהעלות שלו יחפוף את התועלת שלו. מזגנים זולים לא יעשו עבודה טובה.
  • אין צורך בהתקנה מקצועית. עובדה זו חוסכת כסף וזמן .
  • משלמים רק בעבור זמן השימוש. אפשר לשכור מזגן נייד לתקופות קצרות או ארוכות.
  • קל לשנע אותו,  במקרים רבים הוא מצויד בגלגלים.
  • מאפשר קירור ממוקד של אזור מסוים.
  • אם מתרחשת תקלה במזגן ניתן להחליפו בקלות.
  • ישנה גם אפשרות להחליף את הדגם או את התפוקה במידת הצורך.
  • אין מגבלה בכמות המזגנים הניידים שניתן לשכור.
  • אין צורך לאחסן את המזגנים הניידים, בתום השימוש אפשר פשוט להחזיר אותם לחברה.

השכרת מזגנים ניידים – מחיר

עלות השכרת מזגן נייד לאירועים או של מזגן נייד לבית יכולה להתחיל מ-200 ₪  וצפונה. המחיר הוא על בסיס יומי בדרך כלל ומשתלם מאוד. רוב החברות לא יחייבו אתכם לקחת מינימום ימים. למעשה אפשר לשכור מזגן נייד גם לכמה שעות בודדות ולשלם לפי שעה. מומלץ לערוך סקר שוק ולמצוא את המחיר הכי משתלם. חשוב לדעת שלא דווקא המזגן הזול ביותר יעשה את העבודה הכי טובה. לפעמים כדאי להשקיע מעט יותר על מנת לקבל מזגן שיקרר כמו שצריך ולא יפשל ברגע האמת.

מחפשים מזגן נייד להשכרה אשר יצנן לכם את האווירה? אתם מוזמנים להתקשר אלינו ולקבל הצעת מחיר אטרקטיבית.