השכרת אוהלים בירושלים

השכרת אוהלים לאירועים לתושבי ירושלים והסביבה

במסגרת שירות השכרת אוהלים לאירועים לתושבי ירושלים והסביבה אנו מעמידים לרשות לקוחותינו מספר חבילות היכולות להתאים לאירוח של 10 עד 150 איש לכל סוגי אירועים. נשמח להעמיד לרשותכם אוהל להשכרה לשבת חתן, אוהל לחינה להשכרה, אוהלים לחגיגות בר מצווה, בת מצווה, ימי הולדת ועוד

כל חבילה כוללת:

שידרוגים לחבילות:

השכרת ציוד נלווה

שירות השכרת אוהלים בירושלים כולל:

אנו מתמחים בתחום של השכרת אוהלים בירושלים והסביבה מזה שנים רבות. בזכות נסיוננו הרב אנו נדע להתאים לכם סוג האוהל הדרוש בהתאם לאופי האירוע, כמות האנשים, תנאי מזג האוויר ועוד. הציוד שלנו חדיש ומתוחזק היטב, מה שיהפוך את השהות שלכם ושל האורחים שלכם לנעימה ונטולת דאגות. 
בנוסף לשירות של אוהלים להשכרה בירושלים ניתן לשכור מאיתנו גם סוכת אבלים, אוהל אבלים וכל ציוד נוסף כגון מקררים לאירועים, כסאות פלסטיק, פתרונות חימום לאירועים, תאורה, גנרטורים ועוד.

נמאס לכם מעוד אירוע נדוש באולם או בגן אירועים? אתם מעוניינים שהאירוע שלכם ישבור את הסטנדרט המקובל ויגרום לכל המוזמנים
המגיעים מכל קצוות הארץ אל ירושלים להרגיש כי הנסיעה הייתה שווה את זה? השכרת אוהלים בירושלים תהווה את אפקט ה"וואו!" הרצוי.
תוכלו להודות לנו אחר כך.השכרת אוהלים בירושלים

אירוע שהוא גם בפנים וגם בחוץ – יתרונות הבחירה באוהל להשכרה

אחת הבחירות החשובות בבחירת מיקום האירוע היא האם לקיים אותו בתוך מקום מקורה ונוח או האם לקיים אותו בחוץ תחת כיפת השמיים בחיק הטבע. השכרת אוהלים לאירועים בירושלים תאפשר לכם ליהנות משתי האופציות השזורות באחת. כי למה 'או-או' כשאפשר 'גם וגם'. אוהל להשכרה יאפשר לכם לקיים אירוע בכל מקום בו תבחרו בתנאי נוחות יוקרתיים. כך תוכלו לשבת תחת אוהל ולצפות בנוף המקסים שבחוץ מבלי לדאוג יותר מדי לתנאים שבחוץ משום שהאוהל מגן עליכם ומאפשר לכם לרווח ולסעוד בנחת.

מדריך המחירים

טווח מחיר אוהלים להשכרה בירושלים הוא מאוד דינמי ונע בין 890 שקלים ל-2000 שקלים ומעלה, תלוי בגודל האוהל. חשוב לוודא כי האוהל מותאם לכמות האנשים כדי שלא ייאלצו להצטופף, אלא יוכלו לשבת בנחת ובמרווח נוח השכרת אוהלים לאירועים בירושליםלמעבר. שימו לב להוצאות נלוות שעשויות להיות חשובות, כמו אפשרויות תאורה ומיזוג. במידה שהאירוע מתקיים בערב, חשוב להצטייד גם בגופי תאורה. אם האירוע שלכם מתקיים בתנאים קיצוניים יותר כמו חורף סוער או קיץ קופח, אל תשכחו להצטייד גם במערכת חימום או במערכת קירור.

פנו אלינו עכשיו לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית להשכרת אוהלים לאירועים בירושלים.