השכרת אוהלים במודיעין

השכרת אוהלים לאירועים לתושבי מודיעין והסביבה

במסגרת שירות השכרת אוהלים לאירועים לתושבי מודיעין והסביבה אנו מעמידים לרשות לקוחותינו מספר חבילות היכולות להתאים לאירוח של 10 עד 150 איש לכל סוגי אירועים. נשמח להעמיד לרשותכם אוהל להשכרה לשבת חתן, חינה, חגיגות בר מצווה, בת מצווה, השכרת אוהל ליום הולדת ועוד

כל חבילה כוללת:

שידרוגים לחבילות:

השכרת ציוד נלווה

שירות השכרת אוהלים במודיעין כולל:

אנו מתמחים בתחום של השכרת אוהלים במודיעין והסביבה מזה שנים רבות. בזכות נסיוננו הרב אנו נדע להתאים לכם סוג האוהל הדרוש בהתאם לאופי האירוע, כמות האנשים, תנאי מזג האוויר ועוד. הציוד שלנו חדיש ומתוחזק היטב, מה שיהפוך את השהות שלכם ושל האורחים שלכם לנעימה ונטולת דאגות. 
בנוסף לשירות של אוהלים להשכרה במודיעין ניתן לשכור מאיתנו גם סוכת אבלים, אוהל אבלים וכל ציוד נוסף כגון מקררים לאירועים, כסאות פלסטיק, פתרונות חימום לאירועים, תאורה, גנרטורים ועוד.

השכרת אוהלים במודיעין היא אפשרות מצוינת להפקת אירועים שכובשת בסערה וסוחפת אחריה חוגגים רבים ונשנים. חגיגה באולם היא חגיגה מצוינת לאלו שחובבים חגיגה קונבנציונאלית ורגילה. מה עם כל אותם האנשים שמעוניינים לחגוג את האירוע בחיק הטבע?השכרת אוהלים במודיעין

חגיגה באוהל היא חגיגה מצוינת בכל עונות השנה ופתרון של השכרת אוהלים לאירועים במודיעין יבטיח לכם שביום קיצי ולוהט או ביום חורפי וסוער, תוכלו לנהל את החגיגה שלכם בסביבת האוהל המרווח והנוח.

אוהלים לאבלים

אירועי אבל פוקדים באופן מפתיע וקשה מאוד להתכונן לקראתם. על מנת שתקבלו את כל התמיכה לה אתם זקוקים ותוכלו להנציח את היקר לכם באופן הראוי והמכבד ביותר, אוהל לאבלים יספק לכם את מלוא התנאים כדי לארח גם כמות גדולה של אנשים המגיעים לכבד.

מחיר אוהלים להשכרה במודיעין תלוי במספר גורמים כמו גודל האוהל ומשך זמן ההשכרה. תוכלו לשכור אוהל למשך שבוע או גם למשך מספר ימים בודדים.

מעוניינים לדעת יותר על ההשכרה? צלצלו אלינו כעת ונציג שלנו ישמח לעמוד לשירותכם.