השכרת פטריות חימום

מדוע לבחור בנו?

אנו מתמחים בתחום של השכרת ציוד לאירועים והשכרת פטריות חימום בפרט מזה שנים רבות. בזכות נסיוננו הרב אנו נדע להתאים לכם את פטריות החימום הדרושות בהתאם לגודל המקום, כמות האנשים, המיקום של האירוע ועוד. הציוד שלנו חדיש ומתוחזק היטב, מה שיהפוך את השהות שלכם ושל האורחים שלכם לנעימה ונטולת דאגות. 
בנוסף לשירות של פטריות חימום להשכרה ניתן לשכור מאיתנו גם סוכת אבלים, אוהל אבלים וכל ציוד נוסף כגון מקררים לאירועים, כסאות פלסטיק, פתרונות קירור לאירועים, תאורה, גנרטורים ועוד.

אצלנו תמצאו את כל הציוד הנלווה הדרוש לקיים את האירוע שלכם:

שירות השכרת פטריות חימום כולל:

השכרת פטריות חימום במחירים ללא תחרות

קיום אירוע אינו תלוי בעונה או במזג האוויר. גם בימים הכי קרים ניתן לערוך אירוע ואפילו בחוץ. השכרת פטריות חימום היא פתרון מצוין אשר פותר את בעיית הקרה ומאפשר עריכת אירועים בכל טמפרטורה. ברוב המקרים מדובר בעסק של מסעדה או גן אירועים אשר מעוניין לערוך פעילות בחוץ.  פטריית חימום היא גוף בצורת פטריה מן הסתם שבתוכו מותקן בלון גז. בראש הפטרייה יש גוף חימום שמפיץ חום ברדיוס של עד 5 מטרים (מורגש). ישנן סוגים שונים של פטריות חימום אשר מספקות חימום רב יותר כזה שמורגש גם ברדיוס של 15 מטרים.השכרת פטריות חימום

פטריות חימום לא דורשות מקום רב וקל לאחסן אותן בתקופת הקיץ. הן גם לא כבדות יחסית וקלות לשינוע. הן גם חוסכות באנרגיה. כיוון שהן עובדות על גז ולא על חשמל . כך שהן עדיפות על כל מזגן.

פטריות חימום להשכרה – מחיר

פטריות חימום להשכרה הן מוצר לא יקר מידי ואפשר להשיג אותן גם 150 ₪ ליחידה. כמובן שישנן פטריות מסוגים שונים חלקן יותר יקרות .הכול תלוי בתפוקה ובגודל של הבלון. אז כאמור לא מדובר במוצר יקר. לכל פטרייה בלון גז בגודל 6 ליטר ווסת חום שמאפשר דרגות חום שונות. בלון גז מספיק בדרך כלל ל4.5 שעות בערך בהתאם לרמת החום.

יתרונותיה של פטריית חימום

פטריית חימום להשכרה הפכה לפתרון השכיח ביותר לחימום מסעדות, בתי קפה, גני ואולמות אירועים, גינות פרטיות ועוד. כיוון שבמרביתם קיימים שטחי פנים וחוץ וכשמגיע החורף, הופך השטח החיצוני ללא רלוונטי וכתוצאה מכך נגרמים לעסק הפסדים בעקבות אורחים שלא מעוניינים לשבת בקור. פטריית חימום מהווה פתרון אולטימטיבי. במרבית המקרים, היא תחמם יותר טוב ממזגן.פטריות חימום להשכרה

יתרון נוסף של פטריית החימום הוא הניידות שלה, ניתן להזיז במהלך הערב את הפטריות שברשותכם תוך מקסום השטח עליו הן חולשות. השכרת פטריית חימום היא פופולארית מאוד בקרב בעלי עסקים שונים, הסיבות לכך הן עלות שכירות נמוכה, וחסכון בעלויות אחסון במהלך הקיץ.

טיפים לשימוש נכון

האם הן בטוחות לשימוש?
אחת השאלות שעולה בבואנו לרכוש פטריית חימום, או לשכור אותה בשביל אירוע מסוים, היא האם מדובר באמצעי חימום בטוח לשימוש. חשוב לדעת כי לרוב פיטריות חימום עשויות מחומרים חזקים במיוחד, כמו נירוסטה, הן אינן מחלידות ועומדות בכלב תנאי מזג האוויר. בנוסף הן מגיעות עם תו תקן, לאחר שנבדקו ונמצאו בטוחות לשימוש.

חשיבות המיקום 

כאמור, אפשר להשתמש בפטריית חימום  גם בגינות של בתים פרטיים. במידה ומעוניינים להניח את הפטרייה מתחת לסככה, מומלץ לבחון את גובה הסככה, כך שהגג לא יהיה צמוד מידי לפטרייה.
בעת השכרת פטריית חימום כדאי  לוודא כי עובדי החברה ימקמו את אמצעי החימום במקומות בהם לא תהיה הפרעה למעברים, אך עם זאת יש לוודא כי החימום מגיע לכל המקומות.

מקיימים אירוע בחורף ומחפשים לשכור פטריות חימום? פנו אלינו לקבלת מידע רלוונטי.