השכרת מקררים לאירועים

מדוע לבחור בנו?

אנו מתמחים בתחום של השכרת ציוד לאירועים, השכרת אוהלים והשכרת מקררים לאירועים בפרט מזה שנים רבות. בזכות נסיוננו הרב אנו נדע להתאים לכם את המקרר הדרוש בהתאם לגודל האירוע, כמות האנשים ועוד. הציוד שלנו חדיש ומתוחזק היטב, מה שיהפוך את השהות שלכם ושל האורחים שלכם לנעימה ונטולת דאגות. 
בנוסף לשירות של מקררים להשכרה ניתן לשכור מאיתנו גם סוכת אבלים, אוהל אבלים וכל ציוד נוסף כגון מקררים לאירועים, כסאות פלסטיק, פתרונות חימום לאירועים, תאורה, גנרטורים ועוד.

אצלנו תמצאו את כל הציוד הנלווה הדרוש לקיים את האירוע שלכם:

שירות השכרת מקררים לאירועים כולל:

השכרת מקררים לאירועים במחירים ללא תחרות

אנו מציעים שירות של  השכרת מקררים לאירועים במחירים הוגנים ומשתלמים הכוללים התקנה והרכבה. מדובר במקררים איכותיים אשר יכולים לאחסן כמויות גדולות של מזון. אז אם יש לכם אירוע גדול שהולך ומתקרב, אם אתם מעוניינים להזמין כמה שיותר אורחים אשר יוכלו לבוא ולהשתתף אתכם השכרת מקרריםבשמחה, שירות מקררים להשכרה הוא בדיוק מה שאתם צריכים.

השכרת מקררים – לאילו אירועים זה מתאים

השכרת מקררים מתאימה למגוון רחב של אירועים. אלה כמה מבין האירועים הבולטים ביותר:

  • בר מצווה – לעתים ההורים מעוניינים לארח את כל המשפחה והחברים לשבת אחת מושלמת כדי לחגוג בר מצווה לילד. הם מכינים מאכלים טעימים לקראת כל האורחים שיבואו וזקוקים למקררים גדולים כדי לאחסן את כל האוכל.
  • שבת חתן – זהו אירוע מרגש במיוחד שאליו מוזמנים בעיקר בני המשפחה. באירוע זה מכינים אוכל רב לאורחים שבאים מרחוק כדי לשמח את בעלי השכרת מקררים לאירועיםהשמחה, ויש צורך בעזרתם של מקררים גדולים כדי לשמור על האוכל לבל יתקלקל.
  • חתונה – יש אנשים המעדיפים לחגוג את החתונה שלהם בבית. לעתים מדובר בחתונה פרק ב ובמקרים אחרים מדובר בזוג אשר מעדיף להצטנע ולהזמין רק את האנשים הקרובים אליו. אך מטבע הדברים, גם אם עורכים חתונה קטנה מזמינים קייטרינג. את האוכל שנשאר לאחר האירוע יש צורך לשמור במקרר, מומלץ להשכיר מקררים מראש.

זקוקים לפתרון יצירתי עבור כל האוכל במהלך האירוע? פנו אלינו לקבלת מידע על מקררים להשכרה.