השכרת אוהל אבלים בירושלים

השכרת כל סוגי האוהלים לאבלים בירושלים והסביבה

במסגרת שירות השכרת אוהלים לאבלים לתושבי ירושלים אנו מעמידים לרשות לקוחותינו מספר חבילות היכולות להתאים לאירוח של 10 עד 150 איש

כל חבילה כוללת:

  • סוכת אבלים איכותית (בגודל המשתנה בהתאם לחבילה) עשויה מ PVC איכותי
  • שולחנות עץ / פלסטיק
  • כיסאות פלסטיק
  • מיחם וציוד נילווה
  • שרשרת תאורה לאוהל
  • מחירי החבילות נעים בין 890 ₪ ל 2500 ₪ ומשתנים בהתאם לגודל החבילה

שידרוגים לחבילות:

  • השכרת מקררים החל מ 300 ₪
  • מצננים החל מ 300 ₪
  • תנור חימום החל מ 200 ₪

השכרת ציוד נלווה במידת הצורך

שירות השכרת סוכת אבלים בירושלים כולל:

אנו מתמחים בתחום של השכרת אוהל אבלים בירושלים ומספקים גם שירות של השכרת אוהלים לאירועים מזה שנים רבות. בזכות נסיוננו הרב אנו נדע להתאים לכם את סוג האוהל הדרוש בהתאם למיקום השבעה, גודל המשפחה, כמות המנחמים הצפויה, תנאי מזג האוויר ועוד. הציוד שלנו חדיש ומתוחזק היטב והצוות האדיב והמנוסה שלנו ידאג לכל הדברים הטכניים ויחסוך מכם את הדאגה והטרחה הקשורה בכך.

בנוסף לשירות של השכרת סוכת אבלים בירושלים ניתן לשכור מאיתנו גם ציוד נלווה נוסף כגון כסאות פלסטיק, השכרת מצננים, השכרת פטריות חימום, תאורה, גנרטורים ועוד אשר יכול לשמש אתכם ואת המבקרים במהלך השבעה

ירושלים הינה אחת הערים הגבוהות בישראל. רב הזמן שורר בה מזג השכרת אוהל אבלים בירושליםאויר נוח. ובתקופת החורף הטמפרטורה צונחת וישנם משקעים רבים. השכרת סוכת אבלים בירושלים אמורה להתחשב בתנאים אלו ולהיות מוגנת מחדירת מים ועמידה ברוחות. מכיוון שאוהל האבלים יעמוד במקומו במשך שבוע ימים הוא צריך להיות חזק ובעל יכולת הכלה של עשרות אנשים. בתקופת השבעה יגיעו מבקרים רבים לנחם ולהשתתף בצער המשפחה וכדאי לארגן למענם כיסאות ישיבה שיאפשרו להם לשהות במקום בנוחות מרבית.

מחיר השכרת אוהל אבלים בירושלים

מחיר אוהל אבלים באזור ירושלים תלוי בגודל האוהל, באיכות הבד ובחברה שמספקת אותו. אם מצפים למבקרים רבים אז כדאי להזמין מראש אוהל אבלים גדול שיכיל כמה שיותר אנשים. ישנם אוהלים בגדלים שונים וכדאי לפנות רק לחברה מקצועית שמתמחה סוכת אבלים בירושליםבהשכרת אוהלים. אוהל קטן מידי או לא איכותי יסב אי נוחות ויחטיא את המטרה. חברה מקצועית תדע להציע את האוהל המתאים וגם תדאג להקים אותו על פי התקן. בסיום השבעה החברה תפרק את האוהל במהירות ותשאיר את המקום מסודר ונקי. את האוהל מומלץ להקים בקרבת בית המשפחה בהפרעה מינימלית לשכנים ולעוברי האורח. כדאי גם לדאוג לתאורה נאותה לשעות הערב.

אם אתם זקוקים לאוהל שבעה ושוקלים אפשרות של השכרת אוהל אבלים בירושלים תוכלו לפנות אלינו ותקבלו את השירות היעיל והמהיר ביותר. אנו נטפל בעניין ברגישות ונספק לכם את האוהל המתאים לכם במהלך השבעה.