אוהל אבלים למכירה במגוון סוגים ומידות

אוהל אבלים למכירה

אוהל אבלים מהווה פתרון מעולה למקום גדול בו ניתן לערוך את השבעה ולארח בו בנוחות את הבאים לניחום ולעריכת התפילות. בימים קשים אלו, בימי הפטירה והשבעה הבאים אחרי הלוויה, אין כל צורך שתדאגו לעניינים טכניים של ארגון והפקה. גם ברגעים המורכבים יותר של החיים, אנחנו כאן בשבילכם. גם במקומות בהם נדמה כי הצער מכריע ואתם מרגישים שאתם לא מסוגלים לדאוג לדברים טכניים בעת קשה שכזו – אנחנו נסייע לכם כדי שימי השבעה יעברו על הצד המאורגן ביותר, עם אוהל אבלים למכירה וציוד נלווה שיפנה את ליבכם לקבל את האורחים ולהיזכר בגעגוע במי שאבד.

אוהל אבלים למכירה במחיר ללא תחרות

אצלנו תמצאו את כל הציוד הנלווה הדרוש לשבעה:

מהי סוכת אבלים למכירה?

סוכת אבלים מיועדת להכיל בנוחות וברווח את כל מי שפוקד את בית האבל בימי השבעה. סוכת אבלים למכירה מגיעה במספר גדלים ובנויה מיריעות חזקות וקירוי איכותי שתפקידו הוא כפול: לשמור על המקום חמים ונעים בימי החורף הקרים, ומוגן מפני השמש הקופחת בימי הקיץ הלוהטים.

קצת על מנהגי השבעה
כשמותו של אדם מונח לפניו, ולא משנה אם זה קורה בשיבה טובה או בדמי ימיו ובצורה טראגית, הדבר גורם לעצב גדול, ומזמן תחושות של געגוע, רצון להעלות זיכרונות משותפים ולעכל את לכתו. הדרך היהודית לעשות זאת היא לשבות במשך שבעה ימים המכונים שבעה, בהם נוהגים מנהגי אבלות שונים, החל מתפילות במניין, דרך הימנעות מאכילת בשר ועד להימנעות מרחצה או החלפה לבגדים נקיים.

יושבים יחד
לצד המנהגים הללו, המזוהים ביותר עם אבלות, נוהגים אהוביו של המת להיפגש יחדיו במשך ימי השבעה, כשהקרובים מדרגה ראשונה הם אלו שמצווים על מנהגי האבלות, ואוהביו, חבריו ומוקיריו של הנפטר ומשפחתו מגיעים למקום השבעה. בבתים רבים אין מקום לארח את כל מוקירי זכרו של הנפטר, ולכן רבים בוחרים היום להוציא את ההתכנסות אל החוץ – אל הגינה או לשטח הציבורי שמחוץ לבניין המגורים, ושם להתכנס יחד בתוך סוכת אבלים למכירה, המשמש את המשפחה למשך ימי השבעה.

לפני שבוחרים אוהל אבלים למכירה

מה חשוב לדעת לפני שבוחרים אוהל אבלים למכירה? במיוחד ברגעים כאלו, בהם הזמן הוא פרמטר קריטי ואין שהות להתעכב, לבחור ולהתלבט, יש כמה דברים חשובים שכדאי לקחת בחשבון לפני שמתלבטים על אוהל אבלים למכירה או השכרה. הנה הם לפניכם:
• גודל האוהל – כמה אנשים אמורים להגיע לשבעה? האם בודדים? עשרות? או אולי מאות אנשים? חשוב לבחור אוהל אבלים למכירה או להשכרה שיכיל את כל האורחים שיגיעו לשבעה, כך שיוכלו לשבת בנוחות. אם חשובה לכם ההפרדה בין נשים לגברים, הרי שחשוב לקחת בחשבון את הגודל גם לאחר ההפרדה. במקרה של הפרדה עם צפי לכמות אנשים גדולה, תצטרכו אוהל ענק.
• עונת השנה – כיוון שהאוהל ממוקם בחוץ, מזג האוויר שבחוץ עשוי לחדור פנימה ולכן חשוב להתאים את מאפייני האוהל לעונת השנה. כיום יש מגוון אוהלי אבלים למכירה המגיעים במגוון צורות ועיצובים: עשויים מבדים אטומים יותר או פחות, פתוחים או סגורים וכדומה. זכרו: אמנם האורחים יגיעו וילכו, אך היושבים שבעה יהיו באוהל שעות ארוכות, חשוב שיהיה להם נוח ככל שניתן בעת מורכבת זו.
• ציוד נוסף – מלבד האוהל עצמו, כדאי לבחון האם יש צורך בציוד נוסף המיועד ליושבים שבעה ולאורחים. בין השאר, ייתכן ויהיה צורך בהשכרת כיסאות פלסטיק, שולחנות מתקפלים, ציוד הגברה במידה ויש הרבה אנשים, סידורי תפילה ובעת הצורך גם מיחם, פלטה לשבת, כיבוד וכדומה.

אנחנו כאן כדי לדאוג שגם ברגעים הקשים של החיים, תוכלו לפנות את ליבכם ולא לדאוג לדבר. בשורות טובות, תמיד.