אוהלים גדולים למכירה במגוון סוגים ומידות

אוהל גדול למכירה

מתכננים אירוע? החלטתם שהוא יתקיים באוהל רחב ידיים, מעוצב ויפה, שיכיל את כל האורחים שלכם בנוחות? אם עניתם בחיוב, הגעתם למקום הנכון! לפני שתבחרו אוהלים גדולים למכירה או להשכרה, יש כמה דברים שחשוב לקחת בחשבון. האוהל שבו יתקיים האירוע, ולא משנה מאיזה סוג, הוא אחת ההחלטות הכי חשובות שתצטרכו לקבל שכן הוא הבסיס לאירוע כולו. איך עושים את זה נכון? הנה כמה טיפים מעולים לבחירת אוהל גדול למכירה.

לא משנה מה הצורך שלכם, צוות אוהלי אריאל ישמח לייעץ לכם בבחירת האוהל המתאים לכם כדי שתוכלו ליהנות מהחוויה המושלמת, האיכותית ביותר וזו שתתאים באופן מדויק לצרכים שלכם.

אוהלים גדולים למכירה במחיר ללא תחרות

אצלנו תמצאו את כל הציוד הנלווה הדרוש לאירוע שלכם:

אוהל גדול למכירה שיתאים לתקציב שלכם

כפי שחיפוש מהיר בגוגל ילמד אתכם, יש שפע של אוהלים גדולים למכירה המיועדים לשלל אירועים. הוסיפו לכך את העובדה שאתם רוצים שהאירוע שלכם יהיה מושלם, מעוצב, עם סידורי פרחים ושולחנות ערוכים ואולי גם הופעת אורח ומוזיקה טובה – והתענוג הזה עשוי לעלות לא מעט. לכן, לפני שתבחרו אוהלים גדולים למכירה או להשכרה לטובת האירוע, חשוב לגבש תקציב מתאים. כדאי לזכור: כשאתם בוחרים אוהל, אתם לא משלמים רק עבור האוהל עצמו אלא גם על שירותי ההתקנה והפירוק שלו, ההובלה וכדומה. כשאתם בוחרים בנו, לעומת זאת, אתם מקבלים את כל השירות המלא – במחירים מעולים!
כיום יש פתרונות תקציביים שונים שבכוחם להפוך את האירוע בכלל ואת האוהל בפרט לחלום שאתם מדמיינים. הגדירו את הצרכים שלכם מראש, חשבו על מה אתם יכולים להתפשר ועל מה לא, ואנו נדאג להתאים את הפתרון הטוב ביותר עבורכם.

אוהלים גדולים למכירה המתאימים לעונות השנה

הרבה אנשים בוחרים לקיים את האירוע שלהם בתוך אוהל, בין אם אתם צריכים להשכיר אוהל לחינה או חתונה גדולה, אתם צריכים להתחשב בעונה שבה האירוע מתקיים. האם האירוע שלכם מתקיים באמצע יולי? בסוף הקיץ או אולי בחודש דצמבר? האם צפוי גשם בתקופה הקרובה או שמא יהיה חם מאוד? על אף שתפקידו של האוהל הוא ליצור קירוי מושלם לכל מי שנמצא בו, חשוב לקחת בחשבון את סוג האוהל שיתאים למזג האוויר שבחוץ ולהתאים אותו לצרכים שלכם.
אם האירוע מתקיים בחודשי הקיץ, דאגו לבחור אוהלים גדולים למכירה או להשכרה שיוכלו להכיל בנוחות גם את מספר האנשים הרצוי אך גם מאווררים עוצמתיים או יחידות מיזוג ניידות, שיקררו את האורחים שלכם ויסייעו להם להרגיש בנוח יותר. לחילופין, אם האירוע מתקיים בחורף אל תתפשרו על הוספת אמצעי חימום, דוגמת מיזוג, פטריות חימום וכדומה.

כמות אוהלים נדרשת
אוהלים גדולים למכירה הם אכן גדולים למדי ויכולים לאכלס בקלות כמות גדולה של אנשים, אך ייתכן ותידרשו לבחור מספר אוהלים גדולים למכירה או להשכרה, ולשלבם יחד. לחילופין תוכלו לבחור אוהל גדול במיוחד ולחלק אותו למספר אגפים, ביתנים או אזורים בהתאם לסוג האירוע. נשמח לייעץ לכם לגבי אופן החלוקה המתאים לכם ביותר בהתאם לאירוע המבוקש. כך לדוגמה, אם אתם מחפשים אוהל לברית, ייתכן ויהיה נוח יותר לערוך את האירוע במספר מוקדים שיחולקו לקבלת פנים, רחבת ריקודים ואכילה.