השכרת אוהל אבלים בחיפה

השכרת כל סוגי האוהלים לאבלים בחיפה והסביבה

במסגרת שירות השכרת אוהלים לאבלים לתושבי חיפה אנו מעמידים לרשות לקוחותינו מספר חבילות היכולות להתאים לאירוח של 10 עד 150 איש

כל חבילה כוללת:

  • סוכת אבלים איכותית (בגודל המשתנה בהתאם לחבילה) עשויה מ PVC איכותי
  • שולחנות עץ / פלסטיק
  • כיסאות פלסטיק
  • מיחם וציוד נילווה
  • שרשרת תאורה לאוהל
  • מחירי החבילות נעים בין 890 ₪ ל 2500 ₪ ומשתנים בהתאם לגודל החבילה

שידרוגים לחבילות:

  • השכרת מקררים החל מ 300 ₪
  • מצננים החל מ 300 ₪
  • תנור חימום החל מ 200 ₪

השכרת ציוד נלווה במידת הצורך

שירות השכרת סוכת אבלים בחיפה כולל:

אנו מתמחים בתחום של השכרת אוהל אבלים בחיפה ומספקים גם שירות של השכרת אוהלים לאירועים מזה שנים רבות. בזכות נסיוננו הרב אנו נדע להתאים לכם את סוג האוהל הדרוש בהתאם למיקום השבעה, גודל המשפחה, כמות המנחמים הצפויה, תנאי מזג האוויר ועוד. הציוד שלנו חדיש ומתוחזק היטב והצוות האדיב והמנוסה שלנו ידאג לכל הדברים הטכניים ויחסוך מכם את הדאגה והטרחה הקשורה בכך.
בנוסף לשירות של השכרת סוכת אבלים בחיפה ניתן לשכור מאיתנו גם ציוד נלווה נוסף כגון כסאות פלסטיק, השכרת מצננים, השכרת פטריות חימום, תאורה, גנרטורים ועוד אשר יכול לשמש אתכם ואת המבקרים במהלך השבעה

לעיתים אנו נתקלים בנסיבות קשות בחיים. כך קורה שאנו נצטרך להיעזר בשירות של השכרת אוהל אבלים בחיפה על מנת לקבל מבקרים שירצו להגיע ולהשתתף בצער המשפחה. סוכת אבלים סוכת אבלים בחיפהבחיפה כמו בכל עיר אמורה להיות המקום שאליו יגיע עשרות המבקרים. היא צריכה להיות ממוקמת בסמוך לבית המשפחה האבלה ולהיות נוחה עד כמה שאפשר. מומלץ שהסוכה תהיה איכותית ואטומה למים. בעיקר אם מדובר בתקופת החורף שמורידה ממטרים רבים על העיר חיפה. את הקמת אוהל האבלים מומלץ להפקיד בידיהם של עובדים מנוסים ומיומנים שיציבו אותו במקום המתאים ומבלי שהוא יפריע לעוברי אורח ושכנים. כדאי גם לדאוג לעזרים נוספים כגון כסאות נוחים למבקרים ותאורה לשעות הערב.

מחיר אוהל אבלים באזור חיפה תלוי בכמה גורמים. הגורם הראשון הינו איכותו של האוהל. אם מדובר באיכות גבוהה אז המחיר יהיה בהתאם. מומלץ שהאוהל יהיה יציב ויחזיק מעמד ברוחות בעונות המעבר והחורף. גורם שני הוא גודל האוהל, ישנם אוהלים שמתאימים גם לעשרות אנשים בעת ובעונה אחת. עדיף לשכור אוהל מעט יותר גדול מהמצופה על מנת שלא לגרום לצפיפות בקרב המבקרים הרבים. פניה לחברה מוכרת וידועה היא כדאית ביותר ותמנע תקלות מיותרות ומביכות. אנו מזמינים אתכם תוכלו לפנות אלינו ולקבל יעוץ בנושא. אנחנו עוסקים בהשכרת אוהלים למטרות שונות ונשמח להיות לכם לעזר בעניין. המנחמים צריכים מקום נוח להגיע אליו ולשהות בו במשך כמה שעות ואנחנו נדאג לזה.