השכרת אוהלים בשפרעם

השכרת אוהלים לאירועים לתושבי שפרעם והסביבה

במסגרת שירות השכרת אוהלים לאירועים לתושבי שפרעם והסביבה אנו מעמידים לרשות לקוחותינו מספר חבילות היכולות להתאים לאירוח של 10 עד 150 איש לכל סוגי אירועים. נשמח להעמיד לרשותכם אוהל להשכרה לשבת חתן, לחינה, חגיגות בר מצווה, בת מצווה, אוהל להשכרה ליום הולדת ועוד

כל חבילה כוללת:

שידרוגים לחבילות:

השכרת ציוד נלווה

שירות השכרת אוהלים בשפרעם כולל:

אנו מתמחים בתחום של השכרת אוהלים בשפרעם והסביבה מזה שנים רבות. בזכות נסיוננו הרב אנו נדע להתאים לכם סוג האוהל הדרוש בהתאם לאופי האירוע, כמות האנשים, תנאי מזג האוויר ועוד. הציוד שלנו חדיש ומתוחזק היטב, מה שיהפוך את השהות שלכם ושל האורחים שלכם לנעימה ונטולת דאגות. 
בנוסף לשירות של אוהלים להשכרה בשפרעם ניתן לשכור מאיתנו גם סוכת אבלים, אוהל אבלים וכל ציוד נוסף כגון מקררים לאירועים, כסאות פלסטיק, פתרונות חימום לאירועים, תאורה, גנרטורים ועוד.

שפרעם הינה עיר ערבית מעורבת שבה חיים בצוותא נוצרים, דרוזים ומוסלמים. מעוניינים לקיים אירוע משפחתי וחגיגי ולקיים בו הכנסת אורחים משובחת לתפארת? השכרת אוהלים בשפרעםהשכרת אוהלים בשפרעם תאפשר לכם לקיים אירוע מוקפד ומוצלח. כך תוכלו לחגוג עם החברים, בני המשפחה והיקרים לכם, אירוע בחיק הטבע שיאפשר לכם לחגוג חתונה, אירוסין, יום הולדת, לידה או כל סיבה משמחת אחרת.

מחיר אוהלים להשכרה בשפרעם תלוי בגודל האוהל ובסוגו. קיימים אוהלים המיועדים לחגיגות אינטימיות יותר אל מול אוהלים ענקיים שנועדו לחפלות של 250 איש.

רוצים לקבל הצעת מחיר של השכרת אוהלים לאירועים בשפרעם? צלצלו אלינו וקבלו את כל הפרטים על סוגי האוהלים והציוד הנלווה והמסיבה שלכם תהיה מיוחדת במינה. בהצלחה!