השכרת אוהלים בשפלה

השכרת אוהלים לאירועים לתושבי שפלה והסביבה

במסגרת שירות השכרת אוהלים לאירועים לתושבי שפלה והסביבה אנו מעמידים לרשות לקוחותינו מספר חבילות היכולות להתאים לאירוח של 10 עד 150 איש לכל סוגי אירועים. נשמח להעמיד לרשותכם אוהלים להשכרה לשבת חתן, אוהלים להשכרה לחינה, לחגיגות בר מצווה, בת מצווה, ימי הולדת ועוד

שידרוגים לחבילות:

השכרת ציוד נלווה

שירות השכרת אוהלים בשפלה כולל:

אנו מתמחים בתחום של השכרת אוהלים בשפלה והסביבה מזה שנים רבות. בזכות נסיוננו הרב אנו נדע להתאים לכם סוג האוהל הדרוש בהתאם לאופי האירוע, כמות האנשים, תנאי מזג האוויר ועוד. הציוד שלנו חדיש ומתוחזק היטב, מה שיהפוך את השהות שלכם ושל האורחים שלכם לנעימה ונטולת דאגות. 
בנוסף לשירות של אוהלים להשכרה בשפלה ניתן לשכור מאיתנו גם סוכת אבלים, אוהל אבלים וכל ציוד נוסף כגון מקררים לאירועים, כסאות פלסטיק, פתרונות חימום לאירועים, תאורה, גנרטורים ועוד.

הפקת אירוע בחיק הטבע דורשת מיומנות, סבלנות ואנרגיה בלתי נגמרת. אבל אם יש לכם אוהל השכרת אוהלים בשפלהאיכותי, העניינים הופכים לקלים יותר. השכרת אוהלים בשפלה היא אופציה מומלצת לכל מי שנאלץ לבדוק את התחזית בכל יום כדי לראות אם ביום האירוע לא ירד גשם פתאומי. אבל גם אם כן, כשיש לכם אוהל טוב ואיכותי זה לא אמור לעניין אתכם.

אפשרות של השכרת אוהלים לאירועים בשפלה מתאימה למגוון רחב של אירועים בטבע – מסיבות בר מצווה ובת מצווה, חגיגות יום הולדת ספונטניות, יום כיף לעובדים ועוד ועוד.

לקבלת מידע אודות מחיר אוהלים להשכרה בשפלה ולציוד הנלווה שאתם זקוקים לו – פנו אלינו! נשמח להעניק לכם שירות מקצועי וציוד מתוחזק היטב במחיר משתלם במיוחד.