השכרת אוהלים ברעננה

השכרת אוהלים לאירועים לתושבי רעננה והסביבה

במסגרת שירות השכרת אוהלים לאירועים לתושבי רעננה והסביבה אנו מעמידים לרשות לקוחותינו מספר חבילות היכולות להתאים לאירוח של 10 עד 150 איש לכל סוגי אירועים. נשמח להעמיד לרשותכם אוהל להשכרה לשבת חתן, חינה, חגיגות בר מצווה, בת מצווה, אוהלים ליום הולדת להשכרה ועוד

כל חבילה כוללת:

שידרוגים לחבילות:

השכרת ציוד נלווה

שירות השכרת אוהלים ברעננה כולל:

אנו מתמחים בתחום של השכרת אוהלים ברעננה והסביבה מזה שנים רבות. בזכות נסיוננו הרב אנו נדע להתאים לכם סוג האוהל הדרוש בהתאם לאופי האירוע, כמות האנשים, תנאי מזג האוויר ועוד. הציוד שלנו חדיש ומתוחזק היטב, מה שיהפוך את השהות שלכם ושל האורחים שלכם לנעימה ונטולת דאגות. 
בנוסף לשירות של אוהלים להשכרה ברעננה ניתן לשכור מאיתנו גם סוכת אבלים, אוהל אבלים וכל ציוד נוסף כגון מקררים לאירועים, כסאות פלסטיק, פתרונות חימום לאירועים, תאורה, גנרטורים ועוד.

באזור השרון בארץ מתנוססים להם בגאווה שלושה מגדלי מים היסטוריים מעל בארות מים. אם ניחשתם כי אנחנו מדברים על רעננה – צדקתם. רעננה, אחת הערים הירוקות ביותר בארץ, מוקד תרבותי, כלכלי משגשג למדיי וזוכה בפרסים ותארים רבים. גרים ברעננה והסביבה ומעוניינים לקיים אירוע בחיק הטבע על מנת ליהנות הלכה למעשה מהנופים הירוקים? השכרת אוהלים ברעננה היא התפאורה המושלמת עבור האירוע.השכרת אוהלים ברעננה

כך תוכלו ליהנות מחגיגה בטבע המתקיימת בתנאי נוחות תאפשר לחוגגים לשמוח ולצהול עד השעות הקטנות של הבוקר באוהל מרווח, עמיד וחזק.

מחיר אוהלים להשכרה ברעננה נע בין 890 שקלים ל-2,000 שקלים ומעלה, תלוי במגוון רב של גורמים כגון סוג האוהל, גודלו ועוד. במסגרת הזמנתכם אנו נדאג להוביל אליכם את האוהל וכמובן להרכיבו בכדי שהחגיגה שלכם, מלבד היותה שמחה ועליזה, תהיה גם בטיחותית.

רוצים לדעת עוד אודות השכרת אוהלים לאירועים ברעננה? התקשרו אלינו ודברו עם הנציג עוד היום.