השכרת אוהלים ברמת גן

השכרת אוהלים לאירועים לתושבי רמת גן והסביבה

במסגרת שירות השכרת אוהלים לאירועים לתושבי רמת גן והסביבה אנו מעמידים לרשות לקוחותינו מספר חבילות היכולות להתאים לאירוח של 10 עד 150 איש לכל סוגי אירועים. נשמח להעמיד לרשותכם אוהל להשכרה לשבת חתן, אוהלים לחינה להשכרה, חגיגות בר מצווה, בת מצווה, ימי הולדת ועוד

כל חבילה כוללת:

שידרוגים לחבילות:

השכרת ציוד נלווה

שירות השכרת אוהלים ברמת גן כולל:

אנו מתמחים בתחום של השכרת אוהלים ברמת גן והסביבה מזה שנים רבות. בזכות נסיוננו הרב אנו נדע להתאים לכם סוג האוהל הדרוש בהתאם לאופי האירוע, כמות האנשים, תנאי מזג האוויר ועוד. הציוד שלנו חדיש ומתוחזק היטב, מה שיהפוך את השהות שלכם ושל האורחים שלכם לנעימה ונטולת דאגות. 
בנוסף לשירות של אוהלים להשכרה ברמת גן ניתן לשכור מאיתנו גם סוכת אבלים, אוהל אבלים וכל ציוד נוסף כגון מקררים לאירועים, כסאות פלסטיק, פתרונות חימום לאירועים, תאורה, גנרטורים ועוד.

מעוניינים לערוך את האירוע שלכם באחת הערים המרכזיות בארץ, הלא היא רמת גן? בחירה נהדרת. מה דעתכם על אפשרות של השכרת אוהלים ברמת גן ולחגוג את שמחתכם באווירה קצת אחרת, תחת כיפת האוהל?השכרת אוהלים לאירועים ברמת גן

רגע, מה? כן, כן. חגיגות באוהל הן הדבר הגדול הבא. השכרת אוהלים לאירועים ברמת גן מאפשרת לכם ליהנות מכל הטוב שיש לטבע להציע מבלי להיאלץ להתפשר על תנאי שטח ירודים. חגיגה באוהל מבטיחה לכם אירוע של נוחות שבה כולם, קטנים כגדולים, מסובים סביב השולחן ואוכלים בנחת, מבלי לחשוש שהיתושים, הזבובים או הדבורים יקטעו את החגיגה או יצטרפו אליה.

מחיר אוהלים להשכרה ברמת גן הוא מחיר גמיש ודינמי, תלוי בגודל האוהל שתרצו. במחיר של 890 שקלים ומעלה תוכלו ליהנות מחגיגה אינטימית באוהל קטן עד בינוני.

אם אתם רוצים לדעת כמה יעלה האוהל המתאים לאירוע שלכם, צרו עמנו קשר וקבלו הצעת מחיר משתלמת.