השכרת אוהלים ברמת אביב

השכרת אוהלים לאירועים לתושבי רמת אביב והסביבה

במסגרת שירות השכרת אוהלים לאירועים לתושבי רמת אביב והסביבה אנו מעמידים לרשות לקוחותינו מספר חבילות היכולות להתאים לאירוח של 10 עד 150 איש לכל סוגי אירועים כגון: שבת חתן, חינה, אפשר גם להשכיר אוהל להפרשת חלה, לחגיגות בר מצווה, בת מצווה, אוהלים לבריתות, ימי הולדת ועוד

כל חבילה כוללת:

שידרוגים לחבילות:

השכרת ציוד נלווה

שירות השכרת אוהלים ברמת אביב כולל:

אנו מתמחים בתחום של השכרת אוהלים ברמת אביב והסביבה מזה שנים רבות. בזכות נסיוננו הרב אנו נדע להתאים לכם סוג האוהל הדרוש בהתאם לאופי האירוע, כמות האנשים, תנאי מזג האוויר ועוד. הציוד שלנו חדיש ומתוחזק היטב, מה שיהפוך את השהות שלכם ושל האורחים שלכם לנעימה ונטולת דאגות. 
בנוסף לשירות של אוהלים להשכרה ברמת אביב ניתן לשכור מאיתנו גם סוכת אבלים, אוהל אבלים וכל ציוד נוסף כגון מקררים לאירועים, כסאות פלסטיק, פתרונות חימום לאירועים, תאורה, גנרטורים ועוד.

רמת אביב, השכונה המרכזית הנמצאת בצפון תל אביב, היא שכונה תוססת ומלאת שמחת חיים. כאשר מגיע הקיץ מארגנים הורים,השכרת אוהלים לאירועים ברמת אביב מדריכים ומפעילים פעילויות שונות לילדים, כשרובן הגדול מתקיים בחיק הטבע. השכרת אוהלים ברמת אביב הופכת לרלוונטית יותר מתמיד. כי כאשר יש אוהל איכותי וטוב שיכול לתת מנוחה קלה מפני השמש, אפשר לארגן פעילויות ספורטיביות מבלי לחשוש מפני התייבשות. חברה שההתמחות שלה היא השכרת אוהלים לאירועים ברמת אביב תוכל ברוב המקרים לספק לכם גם כל ציוד נלווה שתזדקקו לו לצורך האירוע כגון שולחנות להשכרה, השכרת כסאות, מזגנים ניידים ועוד

מחיר אוהלים להשכרה ברמת אביב תלוי בגורמים שונים. אבל אם יש לכם אוהל איכותי אשר לא ייהרס עם קרני השמש הראשונות, הוא בהחלט שווה את המחיר. כי עם אוהל איכותי האירוע שלכם יכול להתקיים באין מפריע. צלצלו אלינו עכשיו והזמינו אוהל חזק ואיכותי.