השכרת אוהלים בקריית ביאליק

השכרת אוהלים לאירועים לתושבי קריית ביאליק

במסגרת שירות השכרת אוהלים לאירועים לתושבי קריית ביאליק והסביבה אנו מעמידים לרשות לקוחותינו מספר חבילות היכולות להתאים לאירוח של 10 עד 150 איש לכל סוגי אירועים. נשמח להעמיד לרשותכם שירות השכרת אוהלים לשבת חתן, אוהלים לחינה, אוהלים להפרשת חלה, לחגיגות בר מצווה, בת מצווה, ימי הולדת ועוד

כל חבילה כוללת:

שידרוגים לחבילות:

השכרת ציוד נלווה

שירות השכרת אוהלים בקריית ביאליק כולל:

אנו מתמחים בתחום של השכרת אוהלים בקריית ביאליק והסביבה מזה שנים רבות. בזכות נסיוננו הרב אנו נדע להתאים לכם סוג האוהל הדרוש בהתאם לאופי האירוע, כמות האנשים, תנאי מזג האוויר ועוד. הציוד שלנו חדיש ומתוחזק היטב, מה שיהפוך את השהות שלכם ושל האורחים שלכם לנעימה ונטולת דאגות. 
בנוסף לשירות של אוהלים להשכרה בקריית ביאליק ניתן לשכור מאיתנו גם סוכת אבלים, אוהל אבלים וכל ציוד נוסף כגון מקררים לאירועים, כסאות פלסטיק, פתרונות חימום לאירועים, תאורה, גנרטורים ועוד.

קורצתם מהחומר שחובב את הטבע? אנחנו מזדהים. הטרנד החדש שכבש את הארץ הוא אוהלים לאירועים. השכרת אוהלים לאירועים בקריית ביאליק תבטיח לכם חגיגה בלתי נשכחת של טבע מעורב בנוחות.השכרת אוהלים לאירועים בקריית ביאליק

אם אתם מארגנים אירוע בקריית ביאליק, תזדקקו למערכת מיזוג שתמזער את גלי החום. קיימות אפשרויות נהדרות נוספות כמו מקררים לאירועים, השכרת מזן נייד ועוד.

מחיר אוהלים להשכרה בקריית ביאליק תלוי בגודל האוהל, בסוגו ובציוד הנלווה הנדרש עבור הפקת האירוע. אם האירוע שלכם הוא אירוע גדול המתקיים בשיא העונה הלוהטת, תידרשו לאוהל גדול אשר עשוי מסוג בד ייחודי שיספק לכם הצללה, הגנה מפני לחות ומפני קרני השמש.

אל תשכחו לפנות אלינו לקבל הצעת מחיר משתלמת עבור השכרת אוהלים בקריית ביאליק