השכרת אוהלים בסביון

השכרת אוהלים לאירועים לתושבי סביון והסביבה

במסגרת שירות השכרת אוהלים לאירועים לתושבי סביון והסביבה אנו מעמידים לרשות לקוחותינו מספר חבילות היכולות להתאים לאירוח של 10 עד 150 איש לכל סוגי אירועים. נשמח להעמיד לרשותכם אוהלים להשכרה לשבת חתן, לחינה, השכרת אוהל לברית, לחגיגות בר מצווה, אוהל לבת מצווה, ימי הולדת ועוד

כל חבילה כוללת:

שידרוגים לחבילות:

השכרת ציוד נלווה

שירות השכרת אוהלים בסביון כולל:

אנו מתמחים בתחום של השכרת אוהלים בסביון והסביבה מזה שנים רבות. בזכות נסיוננו הרב אנו נדע להתאים לכם סוג האוהל הדרוש בהתאם לאופי האירוע, כמות האנשים, תנאי מזג האוויר ועוד. הציוד שלנו חדיש ומתוחזק היטב, מה שיהפוך את השהות שלכם ושל האורחים שלכם לנעימה ונטולת דאגות. 
בנוסף לשירות של אוהלים להשכרה בסביון ניתן לשכור מאיתנו גם סוכת אבלים, אוהל אבלים וכל ציוד נוסף כגון מקררים לאירועים, כסאות פלסטיק, פתרונות חימום לאירועים, תאורה, גנרטורים ועוד.

סביון היא מועצה מקומית אשר נמצאת בסמוך לאור יהודה. כאשר אתם מחפשים השכרת אוהלים השכרת אוהלים בסביוןבסביון מומלץ שתפנו לחברה שמתמחה בתחום ויודעת לייעץ.  כל אירוע הוא שונה ולכן לא כל אוהל יתאים לכל אירוע. מומלץ לעשות סקר שוק קצר ולמצוא את האוהל המתאים ביותר. ואם אתם מתלבטים או לא כל כך מבינים בתחום האוהלים, אנחנו נמצאים כאן לרשותכם.

מחיר אוהלים להשכרה בסביון תלוי במספר האוהלים שתשכרו, בסוג האוהלים ובמפרט הטכני שלהם. גם שעת האירוע חשובה כיוון שאירוע שמתרחש בשעות היום צריך עזרים טכניים שונים מאשר אירוע שמתרחש בליל. אצלנו תקבלו הצעות מחירים משתלמות – החל מ-890 שקלים לאוהל הכוללים גם הרכבה והתקנה.

פנו לייעוץ נוסף בנושא השכרת אוהלים לאירועים בסביון