השכרת אוהלים בנתניה

השכרת אוהלים לאירועים לתושבי נתניה והסביבה

במסגרת שירות השכרת אוהלים לאירועים לתושבי נתניה והסביבה אנו מעמידים לרשות לקוחותינו מספר חבילות היכולות להתאים לאירוח של 10 עד 150 איש לכל סוגי אירועים. נשמח להעמיד לרשותכם אוהל להשכרה לשבת חתן, אוהלים לחינה, לחגיגות בר מצווה, בת מצווה, אוהל להשכרה ליום הולדת ועוד

כל חבילה כוללת:

שידרוגים לחבילות:

השכרת ציוד נלווה

שירות השכרת אוהלים בנתניה כולל:

אנו מתמחים בתחום של השכרת אוהלים בנתניה והסביבה מזה שנים רבות. בזכות נסיוננו הרב אנו נדע להתאים לכם סוג האוהל הדרוש בהתאם לאופי האירוע, כמות האנשים, תנאי מזג האוויר ועוד. הציוד שלנו חדיש ומתוחזק היטב, מה שיהפוך את השהות שלכם ושל האורחים שלכם לנעימה ונטולת דאגות. 
בנוסף לשירות של אוהלים להשכרה בנתניה ניתן לשכור מאיתנו גם סוכת אבלים, אוהל אבלים וכל ציוד נוסף כגון מקררים לאירועים, כסאות פלסטיק, פתרונות חימום לאירועים, תאורה, גנרטורים ועוד.

נתניה, פנינת השרון, הריוויירה של ישראל, היא עיר מפותחת המושכת אליה תיירים רבים המגיעים ליהנות משלל הנופים הקסומים שהיא מציעה – צוקים מרשימים המהווים נקודות תצפית נהדרות אל אופק החופים התכולים, הצלולים והיפים או מרבדי הדשא הירוק והמטופח. מעוניינים לחגוג אירוע בנתניה? אז למה לבחור לקיים אותו באולם סגור ומשמים ולפסוח על נופיה היפים של נתניה? לא חבל? חבל. בחרו בשירות של השכרת אוהלים בנתניההשכרת אוהלים בנתניה

נהנים מהנוף הפסטורלי מחוץ לאוהל

השכרת אוהלים לאירועים בנתניה תאפשר לכם לקיים את האירוע בטבע מבלי להרגיש את תנאי השטח של הטבע הגורעים מהחוויה. אמרו להתראות ליתושים מציקים או לרוחות מרגיזות שיהרסו לכם את הפן ואמרו שלום לחוויית החגיגות הבאה – אירוע המתקיים באוהל יוקרתי. חגיגה קטנה ואינטימית, חגיגה גדולה ומרובת משתתפים, בקיץ או בחורף (וביתר עונות השנה), אירוע יוקרתי ורשמי או אירוע חף מרשמיות שכולו סב סביב השחרור, החופש והטבע. השכרת אוהלים לאירועים בנתניה מתאימה לכולם, ובייחוד לאנשים שמאסו בגבולות המוכר ומעוניינים לפרוץ לעצמם דרך חדשה.

משכירים ונהנים – טווח המחירים

מחיר אוהלים להשכרה בנתניה נע בין סקאלה רחבה. תוכלו למצוא אוהלים קטנים יותר להשכרה במחיר של 890 שקלים ליום, לבין אוהלים של מאות משתתפים שיעלו לכם 2,500 שקלים ומעלה. בדקו כי המחיר כולל גם שירותי הרכבה ופירוק במידה שמדובר באוהל גדול ומורכב להתקנה. במקרה כזה, השכרת אוהלים לאירועים בנתניהחשוב שהרכבת האוהל תיעשה באופן המקצועי ביותר על מנת שכל החוגגים יוכלו לבלות ולהשתחרר מבלי חשש.

אצלנו תקבלו את המחיר האטרקטיבי ביותר להשכרת אוהל. התקשרו עכשיו לקבלת הצעת מחיר.