השכרת אוהלים בחיפה

השכרת אוהלים לאירועים לתושבי חיפה והסביבה

במסגרת שירות השכרת אוהלים לאירועים לתושבי חיפה והסביבה אנו מעמידים לרשות לקוחותינו מספר חבילות היכולות להתאים לאירוח של 10 עד 150 איש לכל סוגי אירועים. נשמח להעמיד לרשותכם אוהל להשכרה לשבת חתן, אוהלים לחינה להשכרה, לחגיגות בר מצווה, בת מצווה, לימי הולדת ועוד

כל חבילה כוללת:

שידרוגים לחבילות:

השכרת ציוד נלווה

שירות השכרת אוהלים בחיפה כולל:

אנו מתמחים בתחום של השכרת אוהלים בחיפה והסביבה מזה שנים רבות. בזכות נסיוננו הרב אנו נדע להתאים לכם סוג האוהל הדרוש בהתאם לאופי האירוע, כמות האנשים, תנאי מזג האוויר ועוד. הציוד שלנו חדיש ומתוחזק היטב, מה שיהפוך את השהות שלכם ושל האורחים שלכם לנעימה ונטולת דאגות. 
בנוסף לשירות של אוהלים להשכרה בחיפה ניתן לשכור מאיתנו גם סוכת אבלים, אוהל אבלים וכל ציוד נוסף כגון מקררים לאירועים, כסאות פלסטיק, פתרונות חימום לאירועים, תאורה, גנרטורים ועוד.

הגנים הבהאים, יערות הכרמל, נמל חיפה, מבצרים ונחלים רבים, מוזיאונים רבים מספור ואם נמשיך למנות את שלל האטרקציות הקיימות בחיפה, סביר להניח כי היום יתקרב לסיומו. ובכן, חיפה היא עיר מרשימה, תיירותית ועשירה בשלל תרבויות, מסורות ומקומות עתיקים לצד מקומות חדשניים ומודרניים ולכן היא עשויה להיות יעד נהדר לקיים בו את האירוע שלכם ואולי אפילו לעשות בה יום השכרת אוהלים לאירועים בחיפהכיף למחרת. ואם כבר חוגגים אירוע בעיר מיוחדת, אזי מדוע לא לעשותו מיוחד גם כן? השכרת אוהלים בחיפה היא הטרנד המדליק הבא בכל הקשור להפקות אירועים.

חוגגים את הטבע עם אוהל בהתאמה אישית

חגיגה בטבע היא חגיגה שבה חוגגים את הנוף הקסום והמענג לצלילי הציפורים המצייצות. אתם יושבים בתוך אוהל יוקרתי ומרשים נהנים מתנאי הנוחות ממש כמו באולם, מבלי להתפשר על מראה משעמם של ארבע קירות. אם אתם מעוניינים בחגיגה אלגנטית ויוקרתית, תוכלו לבחור בכיסאות ישיבה ובשולחנות מהודרים.

מעוניינים בחגיגה פחות רשמית ופורמלית והרבה יותר משוחררת? תוכלו לבחור בפופים צבעוניים, ספות ישיבה נוחות ובשולחנות עץ בצבעים בהירים שיתרמו לאווירה שמחה, עליזה וחגיגית.

חגיגה משתלמת בטבע

מחיר אוהלים להשכרה בחיפה נע השכרת אוהלים בחיפהבטווח רחב מאוד של אפשרויות, תלוי בגודל האוהל, בסוג האוהל ובאפשרויות ההשכרה הנוספות. קיימים אוהלים קטנים יותר אשר נועדו לחגיגות אינטימיות לצד אוהלים מפוארים ועצומים שיכולים לאכלס כמות עצומה של מאות אנשים שיתאגדו יחדיו לצורך חגיגה משותפת ושמחה אל תוך השעות הקטנות של הלילה.

עורכים אירוע בצפון? פנו אלינו לפרטים נוספים לגבי השכרת אוהלים לאירועים בחיפה