השכרת אוהלים בזכרון יעקב

השכרת אוהלים לאירועים לתושבי זכרון יעקב והסביבה

במסגרת שירות השכרת אוהלים לאירועים לתושבי זכרון יעקב והסביבה אנו מעמידים לרשות לקוחותינו מספר חבילות היכולות להתאים לאירוח של 10 עד 150 איש לכל סוגי אירועים. נשמח להעמיד לרשותכם אוהל להשכרה לשבת חתן, חינה, חגיגות בר מצווה, אוהל להשכרה לבת מצווה, ימי הולדת ועוד

כל חבילה כוללת:

שידרוגים לחבילות:

השכרת ציוד נלווה

שירות השכרת אוהלים בזכרון יעקב כולל:

אנו מתמחים בתחום של השכרת אוהלים בזכרון יעקב והסביבה מזה שנים רבות. בזכות נסיוננו הרב אנו נדע להתאים לכם סוג האוהל הדרוש בהתאם לאופי האירוע, כמות האנשים, תנאי מזג האוויר ועוד. הציוד שלנו חדיש ומתוחזק היטב, מה שיהפוך את השהות שלכם ושל האורחים שלכם לנעימה ונטולת דאגות. 
בנוסף לשירות של אוהלים להשכרה בזכרון יעקב ניתן לשכור מאיתנו גם סוכת אבלים, אוהל אבלים וכל ציוד נוסף כגון מקררים לאירועים, כסאות פלסטיק, פתרונות חימום לאירועים, תאורה, גנרטורים ועוד.

על חלקו הדרומי של רכס הכרמל, הוקמה זכרון יעקב על ידי עולים ציוניים מרומניה. גרים בסביבה ומעוניינים לערוך אירוע ייחודי ובלתי שגרתי? הפתרון בידינו. השכרתהשכרת אוהלים בזכרון יעקב אוהלים בזכרון יעקב תאפשר לכם לערוך אירוע בחיק הטבע, אך בתנאים של בית.

רגע מה? נחזור שנית. האוהל מאפשר למתכנסים לשבת ולחגוג בו בנוחות מבלי חשש הודות לעמידותו ואיתנותו בפני תנאי מזג האוויר השונים. מחיר אוהלים להשכרה בזכרון יעקב תלוי בסוג האוהל ובגודלו. קיים מגוון רב של אוהלים שונים ומגוונים, החל מאוהלים קטנים עבור חגיגות קטנות (אך גדולות מהחיים) לצד חגיגות המוניות וגדולות יותר. אוהל חזק, עמיד ואיכותי יבטיח לכם כי גם בקיץ ובחורף, החגיגה שלכם תפרח ותחמם את לבם של המוזמנים, לא רק בשל המאורע המרגש, אלא גם הודות למערכת מיזוג להשכרה, ולאוהל העמיד שיהפוך את החגיגה לבטיחותית גם בימי החורף הגשומים.

רוצים לשמוע פרטים נוספים אודות השכרת אוהלים לאירועים בזכרון יעקב? מחפשים חברת השכרת אוהלים אמינה ומקצועית? פנו אלינו ונשמח לתת לכם מענה ולהפוך את האירוע שלכם למושלם ומצוייד היטב