השכרת אוהלים בהרצליה

השכרת אוהלים לאירועים לתושבי הרצליה והסביבה

במסגרת שירות השכרת אוהלים לאירועים לתושבי הרצליה והסביבה אנו מעמידים לרשות לקוחותינו מספר חבילות היכולות להתאים לאירוח של 10 עד 150 איש לכל סוגי אירועים. נשמח להעמיד לרשותכם אוהל להשכרה לשבת חתן, אוהל לחינה, חגיגות בר מצווה, בת מצווה, ימי הולדת ועוד

כל חבילה כוללת:

שידרוגים לחבילות:

השכרת ציוד נלווה

שירות השכרת אוהלים בהרצליה כולל:

אנו מתמחים בתחום של השכרת אוהלים בהרצליה והסביבה מזה שנים רבות. בזכות נסיוננו הרב אנו נדע להתאים לכם סוג האוהל הדרוש בהתאם לאופי האירוע, כמות האנשים, תנאי מזג האוויר ועוד. הציוד שלנו חדיש ומתוחזק היטב, מה שיהפוך את השהות שלכם ושל האורחים שלכם לנעימה ונטולת דאגות. 
בנוסף לשירות של אוהלים להשכרה בהרצליה ניתן לשכור מאיתנו גם סוכת אבלים, אוהל אבלים וכל ציוד נוסף כגון מקררים לאירועים, כסאות פלסטיק, פתרונות חימום לאירועים, תאורה, גנרטורים ועוד.

החופים הצלולים והמתוחזקים היטב, הקרקע החולית הזהובה, המרינה המפורסמת, המדשאות הירוקות והמטופחות ומגוון פסלים ואנדרטאות לזכר ולהוקרת הרצל. אם טרם ניחשתם על מה אנחנו מדברים, אז אנחנו מדברים על נופיה הקסומים של הרצליה, עיר חוף מרכזית ותיירותית מאוד במחוז השרון. כל כך הרבה נופים יפים שחבל לפספס, נכון?

אנחנו מסכימים. אז מה דעתכם על אירוע בחיק כל הנוף הפסטורלי והיפהפה הזה?

חוגגים באוהל

השכרת אוהלים בהרצליה תאפשר השכרת אוהלים לאירועים בהרצליהלכם לקיים חגיגה נהדרת באופן מיוחד ובאווירה טבעית ונעימה. מחיר אוהלים להשכרה בהרצליה נע בין 890 שקלים ועשוי להגיע לאלפי שקלים, תלוי בגודל החגיגה שלכם ובמידת הפאר אותה אתם מעוניינים לספק לאורחיכם. כמו כן, תוכלו לשדרג את האירוע שלכם עם מגוון רחב של כיסאות ישיבה, שולחנות מפוארים, גופי תאורה שיאירו לכם את האירוע ועוד.

אוהלים איכותיים מצויים אצלנו בשפע. פנו אלינו עכשיו לקבל כל המידע הדרוש לכם על השכרת אוהלים לאירועים בהרצליה.