השכרת אוהלים בהוד השרון

השכרת אוהלים לאירועים לתושבי הוד השרון והסביבה

במסגרת שירות השכרת אוהלים לאירועים לתושבי הוד השרון והסביבה אנו מעמידים לרשות לקוחותינו מספר חבילות היכולות להתאים לאירוח של 10 עד 150 איש לכל סוגי אירועים. נשמח להעמיד לרשותכם אוהל להשכרה לשבת חתן, השכרת אוהל לחינה, לחגיגות בר מצווה, בת מצווה, ימי הולדת ועוד

כל חבילה כוללת:

שידרוגים לחבילות:

השכרת ציוד נלווה

שירות השכרת אוהלים בהוד השרון כולל:

אנו מתמחים בתחום של השכרת אוהלים בהוד השרון והסביבה מזה שנים רבות. בזכות נסיוננו הרב אנו נדע להתאים לכם סוג האוהל הדרוש בהתאם לאופי האירוע, כמות האנשים, תנאי מזג האוויר ועוד. הציוד שלנו חדיש ומתוחזק היטב, מה שיהפוך את השהות שלכם ושל האורחים שלכם לנעימה ונטולת דאגות. 
בנוסף לשירות של אוהלים להשכרה בהוד השרון ניתן לשכור מאיתנו גם סוכת אבלים, אוהל אבלים וכל ציוד נוסף כגון מקררים לאירועים, כסאות פלסטיק, פתרונות חימום לאירועים, תאורה, גנרטורים ועוד.

פנינת חמד מהודרת בשרון מציעה לכם מגוון רב של נופים קסומים, נחלים זורמים וצלולים, מדשאות מטופחות על שלל גווני הירוק ועוד. הוד השרון היא המקום המתאים לכל אירוע בחיק הטבע ואתם תוכלו לקיים אירוע בטבע בזכות השירות של השכרת אוהלים בהוד השרוןהשכרת אוהלים בהוד השרון

גרים בהוד השרון והסביבה ומעוניינים לקיים אירוע חגיגי במיוחד? השכרת אוהלים לאירועים בהוד השרון תאפשר לכם להפיק אירוע קסום ומיוחד שונה מכל מה ששאר האורחים שלכם נתקלו בו. אז איך מתחילים?

קיימים סוגי אוהל אשר עמידים בכל תנאי מזג האוויר ומבטיחים לכם חגיגה נוחה גם ביום קיצי ולוהט וגם ביום גשום וחורפי. לאחר מכן, צרו עמנו קשר כדי לברר על מחיר אוהלים להשכרה בהוד השרון. המחירים שלנו כוללים גם דמי התקנה ומשלוח, ובנוסף תוכלו לשכור מאיתנו עזרים חשובים לקיום האירוע כמו תאורה, פתרונות חימום וקירור ועוד. בסופו של דבר, אל תשכחו לחגוג וליהנות בשיא הכוח!

אנו יודעים שאין חגיגה טובה בלי האוהל המושלם. לכן אתם מוזמנים להתקשר אלינו ולקבל ליווי מקצועי.