השכרת אוהלים בדרום

השכרת אוהלים לאירועים לתושבי הדרום והסביבה

במסגרת שירות השכרת אוהלים לאירועים לתושבי הדרום והסביבה אנו מעמידים לרשות לקוחותינו מספר חבילות היכולות להתאים לאירוח של 10 עד 150 איש לכל סוגי אירועים. נשמח להעמיד לרשותכם אוהל לכל אירוע. אצלנו תמצאו אוהלים להשכרה לשבת חתן, אוהלים לחינה, אוהל לאירוע הפרשת חלה, לחגיגות בר מצווה, בת מצווה, לימי הולדת ועוד

כל חבילה כוללת:

שידרוגים לחבילות:

השכרת ציוד נלווה

שירות השכרת אוהלים בדרום כולל:

אנו מתמחים בתחום של השכרת אוהלים בדרום והסביבה מזה שנים רבות. בזכות נסיוננו הרב אנו נדע להתאים לכם סוג האוהל הדרוש בהתאם לאופי האירוע, כמות האנשים, תנאי מזג האוויר ועוד. הציוד שלנו חדיש ומתוחזק היטב, מה שיהפוך את השהות שלכם ושל האורחים שלכם לנעימה ונטולת דאגות. 
בנוסף לשירות של אוהלים להשכרה בדרום ניתן לשכור מאיתנו גם סוכת אבלים, אוהל אבלים וכל ציוד נוסף כגון מקררים לאירועים, כסאות פלסטיק, פתרונות חימום לאירועים, תאורה, גנרטורים ועוד.

דרום הארץ הוא מזמן כבר לא פריפריה כמו שנהוג לחשוב. אירועים גדולים ומרשימים מתקיימים בכל אזור הדרום והם השכרת אוהלים לאירועים בדרוםאפילו מעפילים על האירועים במרכז הארץ. כשאתם מחפשים השכרת אוהלים לאירועים בדרום כדאי שתפנו לחברה שמבינה בנושא ותוכל לייעץ לכם.  כדאי גם לערוך סקר שוק קצר שיעזור לכם למצוא את החברה המשתלמת ביותר בשבילכם. מחיר אוהלים להשכרה בדרום יכולים לנוע בין אלפי שקלים וצפונה. אצלנו תוכלו למצוא אוהלים איכותיים להשכרה החל מ 890 ש"ח ומעלה, הכול תלוי בגודל האירוע, כמות המוזמנים ובמפרט הטכני הדרוש של האוהלים.

אם אתם שוקלים את האופציה של השכרת אוהלים בדרום אנו ממליצים לכם לפנות אלינו לקבל מידע נוסף. אצלנו תשיגו אוהל להשכרה במחרי הזול ביותר! נשמח לייעץ לכם לגבי הציוד המתאים לאירוע שלכם. דרכנו אפשר לשכור גם ציוד נלווה לאירוע כגון כסאות, שולחנות, פתרונות חימום, קירור ועוד. חייגו אלינו בכל עת.