השכרת אוהלים בבית שמש

השכרת אוהלים לאירועים לתושבי בית שמש והסביבה

במסגרת שירות השכרת אוהלים לאירועים לתושבי בית שמש והסביבה אנו מעמידים לרשות לקוחותינו מספר חבילות היכולות להתאים לאירוח של 10 עד 150 איש לכל סוגי אירועים. נשמח להעמיד לרשותכם אוהל להשכרה לשבת חתן, חינה, השכרת אוהל לאירוע הפרשת חלה, לחגיגות בר מצווה, בת מצווה, ימי הולדת ועוד

כל חבילה כוללת:

שידרוגים לחבילות:

השכרת ציוד נלווה

שירות השכרת אוהלים בבית שמש כולל:

אנו מתמחים בתחום של השכרת אוהלים בבית שמש והסביבה מזה שנים רבות. בזכות נסיוננו הרב אנו נדע להתאים לכם סוג האוהל הדרוש בהתאם לאופי האירוע, כמות האנשים, תנאי מזג האוויר ועוד. הציוד שלנו חדיש ומתוחזק היטב, מה שיהפוך את השהות שלכם ושל האורחים שלכם לנעימה ונטולת דאגות. 
בנוסף לשירות של אוהלים להשכרה בבית שמש ניתן לשכור מאיתנו גם סוכת אבלים, אוהל אבלים וכל ציוד נוסף כגון מקררים לאירועים, כסאות פלסטיק, פתרונות חימום לאירועים, תאורה, גנרטורים ועוד.

גרים בבית שמש ואתם חובבי טבע מושבעים? מצוין, אז סביר להניח שאתם מכירים את כל פינות החמד הקסומות המקיפות אותה. מערת אבשלום, פארק בריטניה, נחל דולב ושלל אטרקציות תיירותיות נוספות רק ממתינות לכם שתבקרו בהן. אז אם כבר לבקר, מדוע לא לערוך אירוע בחיק הטבע?השכרת אוהלים בבית שמש

השכרת אוהלים בבית שמש תאפשר לכם לקיים אירוע חגיגי ויוקרתי בחיק הטבע מבלי להתפשר על תנאי הנוחות. כך, תוכלו לשבת יחד עם המוזמנים היקרים לכם מסביב לשולחן האוכל ולסעוד, להסתלבט על פופים נוחים, לרקוד ברחבת הריקודים לצלילי השיר האהוב עליכם הבוקע ממערכת ההגברה או להתחמם מסביב לפטריית החימום.

אז כמה התענוג הזה יעלה לכם? מחיר אוהלים להשכרה בבית שמש נע על טווח רחב מאוד ותלוי בגודל האוהל, בסוג הבד, בדמי האוהל ובמחיר דמי המשלוח וההתקנה. אז אם אתם רוצים לשמוע על מחיר משתלם במיוחד עבור השכרת אוהלים לאירועים בבית שמש, זה הזמן להתקשר אלינו.