השכרת אוהל אבלים בתל אביב

השכרת כל סוגי האוהלים לאבלים בתל אביב והסביבה

במסגרת שירות השכרת אוהלים לאבלים לתושבי תל אביב אנו מעמידים לרשות לקוחותינו מספר חבילות היכולות להתאים לאירוח של 10 עד 150 איש

כל חבילה כוללת:

  • סוכת אבלים איכותית (בגודל המשתנה בהתאם לחבילה) עשויה מ PVC איכותי
  • שולחנות עץ / פלסטיק
  • כיסאות פלסטיק
  • מיחם וציוד נילווה
  • שרשרת תאורה לאוהל
  • מחירי החבילות נעים בין 890 ₪ ל 2500 ₪ ומשתנים בהתאם לגודל החבילה

שידרוגים לחבילות:

  • השכרת מקררים החל מ 300 ₪
  • מצננים החל מ 300 ₪
  • תנור חימום החל מ 200 ₪

השכרת ציוד נלווה במידת הצורך

שירות השכרת סוכת אבלים בתל אביב כולל:

אנו מתמחים בתחום של השכרת אוהל אבלים בתל אביב ומספקים גם שירות של השכרת אוהלים לאירועים מזה שנים רבות. בזכות נסיוננו הרב אנו נדע להתאים לכם את סוג האוהל הדרוש בהתאם למיקום השבעה, גודל המשפחה, כמות המנחמים הצפויה, תנאי מזג האוויר ועוד. הציוד שלנו חדיש ומתוחזק היטב והצוות האדיב והמנוסה שלנו ידאג לכל הדברים הטכניים ויחסוך מכם את הדאגה והטרחה הקשורה בכך.
בנוסף לשירות של השכרת סוכת אבלים בתל אביב ניתן לשכור מאיתנו גם ציוד נלווה נוסף כגון כסאות פלסטיק, השכרת מצננים, השכרת פטריות חימום, תאורה, גנרטורים ועוד אשר יכול לשמש אתכם ואת המבקרים במהלך השבעה

תל אביב הינה אחת הערים השכרת אוהל אבלים בתל אביבהצפופות בארץ אשר אליה באים אנשים מכל הארץ כדי לעבוד, ללמוד ולעתים גם לבלות. אך כמו בכל עיר אחרת, גם שם לעיתים יש צורך בהקמת אוהל אבלים. מכיוון שלא תמיד ניתן למצוא מקום סמוך לבית המשפחה מפאת הצפיפות הקיימת כדאי לפנות אל חברה שההתמחות שלה היא השכרת אוהל אבלים בתל אביב. אם אתם תושבי העיר וזקוקים להקמת אוהל אבלים מומלץ לפנות לחברה מקצועית ומנוסה שיש ברשותה מגוון גדול של אוהלים בזמינות מיידית. חברות המשכירות סוכת אבלים בתל אביב ניתן למצוא ברשת האינטרנט, וכדאי לשאול גם חברים קרובים ובני משפחה ולקבל המלצות. אוהל אבלים אמור להיות חזק ויציב ולעמוד איתן בכל מהלך ימי השבעה. רק עובדים מיומנים ומנוסים ידעו כיצד והיכן להציב את האוהל כך שלא יפריע לעוברי אורח וגם יספק מקום התכנסות למנחמים.

מחיר אוהל אבלים באזור תל אביב משתנה בהתאם לגודל שלו, לאיכות ולחברת שממנה אתם שוכרים אותו. ישנן חברות שונות וסוגים שונים של אוהלים וכדאי לפנות לחברה מוכרת ומקצועית שתדע לעשות את העבודה ללא עיכובים מיותרים. איכות האוהל הינה בעלת חשיבות גדולה שכן אם האוהל לא אטום למים אז הוא יגרום לחוסר נוחות בקרב המבקרים והמנחמים. בהקמה של האוהל יש להתחשב בכיוון הרוח וזווית השמש כך שיפריעו כמה שפחות. תוכלו לפנות אלינו ונשמח לייעץ לכם בנושא. אנו משכירים אוהלים למטרות שונות. כל האוהלים שלנו הם באיכות גבוהה והעובדים שלנו הינם מיומנים ובעלי ניסיון.