השכרת אוהל אבלים בפתח תקווה

השכרת כל סוגי האוהלים לאבלים בפתח תקווה והסביבה

במסגרת שירות השכרת אוהלים לאבלים לתושבי פתח תקווה אנו מעמידים לרשות לקוחותינו מספר חבילות היכולות להתאים לאירוח של 10 עד 150 איש

כל חבילה כוללת:

  • סוכת אבלים איכותית (בגודל המשתנה בהתאם לחבילה) עשויה מ PVC איכותי
  • שולחנות עץ / פלסטיק
  • כיסאות פלסטיק
  • מיחם וציוד נילווה
  • שרשרת תאורה לאוהל
  • מחירי החבילות נעים בין 890 ₪ ל 2500 ₪ ומשתנים בהתאם לגודל החבילה

שידרוגים לחבילות:

  • השכרת מקררים החל מ 300 ₪
  • מצננים החל מ 300 ₪
  • תנור חימום החל מ 200 ₪

השכרת ציוד נלווה במידת הצורך

שירות השכרת סוכת אבלים בפתח תקווה כולל:

אנו מתמחים בתחום של השכרת אוהל אבלים בפתח תקווה ומספקים גם שירות של השכרת אוהלים לאירועים מזה שנים רבות. בזכות נסיוננו הרב אנו נדע להתאים לכם את סוג האוהל הדרוש בהתאם למיקום השבעה, גודל המשפחה, כמות המנחמים הצפויה, תנאי מזג האוויר ועוד. הציוד שלנו חדיש ומתוחזק היטב והצוות האדיב והמנוסה שלנו ידאג לכל הדברים הטכניים ויחסוך מכם את הדאגה והטרחה הקשורה בכך.
בנוסף לשירות של השכרת סוכת אבלים בפתח תקווה ניתן לשכור מאיתנו גם ציוד נלווה נוסף כגון כסאות פלסטיק, השכרת מצננים, השכרת פטריות חימום, תאורה, גנרטורים ועוד אשר יכול לשמש אתכם ואת המבקרים במהלך השבעה

אם המושבות ממוקמת ממזרח לעיר רמת גן ונחשבת לגדולה ומפותחת. בית עלמין ירקון הינו אחד הגדולים בארץ ובעתות קשות גם תושבי העיר זקוקים לאוהל אבלים. השכרת אוהל אבלים בפתח תקווה היא אפשרות שבהחלט שווה לשקול סוכת אבלים בפתח תקווהכאשר יושבים שבעה וצפויים להגיע מבקרים רבים לנחם.  סוכת אבלים בפתח תקווה כמו בערים אחרות עדיף שתוקם על ידי צוות מנוסה. על הסוכה להיות חזקה ועמידה ומומלץ שתהיה גם אטומה למים. אוהל אבלים הוא המקום אליו יגיעו עשרות המבקרים והוא יהיה במקום במשך שבוע ימים רצוף. לכן לא כדאי להתפשר על אוהל  זול שלא יחזיק מעמד ועדיף לפנות לחברה ידועה ומנוסה שתדע לעשות את העבודה כמו שצריך.  

מחיר אוהל אבלים באזור פתח תקווה תלוי בכמה משתנים. הראשון הוא כמובן גודלו של האוהל. ישנם אוהלים שמתאימים לכמה אנשים בודדים ויש כאלו שמתאימים לעשרות אנשים. לכן כדאי לדעת מראש לכמה מבקרים מצפים ולהזמין את האוהל בהתאם. הגורם השני הוא האיכות של האוהל. ישנם אוהלים שעשויים מבד חלש שעלול להיקרע במשב רוח ראשון. אוהל שעשוי מבד ברזנט חזק ואטום למים גם יחזיק מעמד וישרת את המטרה שלו. חשוב גם לבצע סקר שוק קטן ולהבין מה המחירים בשוק, לדבר עם שכנים ולהתייעץ עם קרובי משפחה.

פנו אלינו ונשמח לייעץ לכם בנושא ולספק לכם את אוהל האבלים המתאים. אנו מחזיקים צוות הקמה מהיר ומיומן שיבצע את העובדה ללא עיכובים מיותרים. בסיום השבעה אנו נפרק את האוהל ונשאיר את המקום מסודר ונקי.