השכרת אוהל אבלים באשדוד

השכרת כל סוגי האוהלים לאבלים באשדוד והסביבה

במסגרת שירות השכרת אוהלים לאבלים לתושבי אשדוד אנו מעמידים לרשות לקוחותינו מספר חבילות היכולות להתאים לאירוח של 10 עד 150 איש

כל חבילה כוללת:

  • סוכת אבלים איכותית (בגודל המשתנה בהתאם לחבילה) עשויה מ PVC איכותי
  • שולחנות עץ / פלסטיק
  • כיסאות פלסטיק
  • מיחם וציוד נילווה
  • שרשרת תאורה לאוהל
  • מחירי החבילות נעים בין 890 ₪ ל 2500 ₪ ומשתנים בהתאם לגודל החבילה

שידרוגים לחבילות:

  • השכרת מקררים החל מ 300 ₪
  • מצננים החל מ 300 ₪
  • תנור חימום החל מ 200 ₪

השכרת ציוד נלווה במידת הצורך

שירות השכרת סוכת אבלים באשדוד כולל:

אנו מתמחים בתחום של השכרת אוהל אבלים באשדוד ומספקים גם שירות של השכרת אוהלים לאירועים מזה שנים רבות. בזכות נסיוננו הרב אנו נדע להתאים לכם את סוג האוהל הדרוש בהתאם למיקום השבעה, גודל המשפחה, כמות המנחמים הצפויה, תנאי מזג האוויר ועוד. הציוד שלנו חדיש ומתוחזק היטב והצוות האדיב והמנוסה שלנו ידאג לכל הדברים הטכניים ויחסוך מכם את הדאגה והטרחה הקשורה בכך.
בנוסף לשירות של השכרת סוכת אבלים באשדוד ניתן לשכור מאיתנו גם ציוד נלווה נוסף כגון כסאות פלסטיק, השכרת מצננים, השכרת פטריות חימום, תאורה, גנרטורים ועוד אשר יכול לשמש אתכם ואת המבקרים במהלך השבעה

לעיתים כאשר פוקדת את האדם טרגדיה והוא נאלץ להיפרד מאדם קרוב נזדקק לחברה שמשכירה אוהל אבלים, וזאת על מנת לאפשר למבקרים הרבים לבקר את השכרת אוהל אבלים באשדודהמשפחה ולהשתתף בצערה. כאשר אתם זקוקים למענה מהיר, אנו כאן בשבילכם. אצלנו ניתן לבצע השכרת אוהל אבלים באשדוד במחירים הוגנים. כל שיש לעשות הוא ליצור עמנו קשר ולהעניק פרטים חשובים: מספר המנחמים הצפויים להגיע, גודל השטח וכדומה. כמו כן, כדאי להקים את הסוכה במקום ניטרלי שלט יפריע לעוברי הדרך ולשכנים.

מחיר אוהל אבלים באזור אשדוד תלוי בכמה גורמים עיקריים. ראשית המחיר תלוי בגודל האוהל. ישנם אוהלים בגדלים שונים אשר מותאמים לקהלים שונים. אוהל יכול להכיל עשרות אנשים ואף יותר. גם האיכות קובעת. האוהל יכול להיות עשוי מבד חלש ולא איכותי ועלול להיקרע במשב רוח ראשון. כדאי שהאוהל יהיה עשוי מבד איכותי וחזק כמו ברזנט למשל וכך הוא יחזיק מעמד ויהיה אטום למים ורוח.  

תוכלו לפנות אלינו לגבי כל שאלה בנושא האוהל ואנו נייעץ לכם בנושא. ברשותנו צוות מנוסה ומיומן שיגיע לשטח במהירות ויקים את האוהל ללא עיכובים מיותרים. כדאי להתחשב במזג האוויר הצפוי במהלך השבעה ולהתקין מאווררים או תנורים במקרה הצורך. מומלץ גם לדאוג לכיסאות ישיבה נוחים שישרתו את המבקרים.

אז אם אתם זקוקים למענה מידי בנושא השכרת אוהלים, התקשרו אלינו ונציגנו ישמחו לעזור לכם וללוות אתכם בתהליך.