השכרת אוהל אבלים באלעד

השכרת כל סוגי האוהלים לאבלים באלעד והסביבה

במסגרת שירות השכרת אוהלים לאבלים לתושבי אלעד אנו מעמידים לרשות לקוחותינו מספר חבילות היכולות להתאים לאירוח של 10 עד 150 איש

כל חבילה כוללת:

  • סוכת אבלים איכותית (בגודל המשתנה בהתאם לחבילה) עשויה מ PVC איכותי
  • שולחנות עץ / פלסטיק
  • כיסאות פלסטיק
  • מיחם וציוד נילווה
  • שרשרת תאורה לאוהל
  • מחירי החבילות נעים בין 890 ₪ ל 2500 ₪ ומשתנים בהתאם לגודל החבילה

שידרוגים לחבילות:

  • השכרת מקררים החל מ 300 ₪
  • מצננים החל מ 300 ₪
  • תנור חימום החל מ 200 ₪

השכרת ציוד נלווה במידת הצורך

שירות השכרת סוכת אבלים באלעד כולל:

אנו מתמחים בתחום של השכרת אוהל אבלים באלעד ומספקים גם שירות של השכרת אוהלים לאירועים מזה שנים רבות. בזכות נסיוננו הרב אנו נדע להתאים לכם את סוג האוהל הדרוש בהתאם למיקום השבעה, גודל המשפחה, כמות המנחמים הצפויה, תנאי מזג האוויר ועוד. הציוד שלנו חדיש ומתוחזק היטב והצוות האדיב והמנוסה שלנו ידאג לכל הדברים הטכניים ויחסוך מכם את הדאגה והטרחה הקשורה בכך.
בנוסף לשירות של השכרת סוכת אבלים באלעד ניתן לשכור מאיתנו גם ציוד נלווה נוסף כגון כסאות פלסטיק, השכרת מצננים, השכרת פטריות חימום, תאורה, גנרטורים ועוד אשר יכול לשמש אתכם ואת המבקרים במהלך השבעה

אוהל אבלים הינו מקום אליו מגיעים עשרות המנחמים במהלך השבעה. כאשר אתם זקוקים להקמה שלאוהל אבלים הינו מקום אליו מגיעים עשרות המנחמים במהלך השבעה. כאשר אתם זקוקים להקמה של אוהל אבלים מוטב שתפנו לחברה מנוסה ואחראית שתקים אותו. הקמה של סוכת אבלים באלעד אמורה להתבצע ביום ההלוויה. כדאי להקים את הסוכה בשכנות לבית המשפחה אך מומלץ ליידע את הסביבה ולהשתדל שהאוהל לא יפריע לעוברי אורח. כדאי להזמין גם כיסאות לנוחיות המבקרים ואפילו תאורה לשעות הערב. מחיר אוהל אבלים באזור אלעד יכול להשתנות בהתאם לגודלו ולאיכות הבד ממנו הוא עשוי. אם צפויים עשרות מבקרים במהלך השבעה, אז כדאי שהוא יהיה מרווח ונוח. האיכות גם היא חשובה וכדאי שהאוהל יהיה אטום למים ושיגן מפני השמש. לפניות בנושא השכרת אוהל אבלים באלעד - חייגו אלינו ואנו נעזור לכם בכל הציוד הדרוש לשבעה שלכם אוהל אבלים מוטב שתפנו לחברה מנוסה ואחראית שתקים אותו. הקמה של סוכת אבלים באלעד אמורה להתבצע ביום ההלוויה. כדאי להקים את הסוכה בשכנות לבית המשפחה אך מומלץ ליידע את הסביבה ולהשתדל שהאוהל לא יפריע לעוברי אורח.

כדאי להזמין גם כיסאות לנוחיות המבקרים ואפילו תאורה לשעות הערב. מחיר אוהל אבלים באזור אלעד יכול להשתנות בהתאם לגודלו ולאיכות הבד ממנו הוא עשוי. אם צפויים עשרות מבקרים במהלך השבעה, אז כדאי שהוא יהיה מרווח ונוח. האיכות גם היא חשובה וכדאי שהאוהל יהיה אטום למים ושיגן מפני השמש.

לפניות בנושא השכרת אוהל אבלים באלעד – חייגו אלינו ואנו נעזור לכם בכל הציוד הדרוש לשבעה שלכם