השכרת אוהלים בראשון לציון

השכרת אוהלים לאירועים לתושבי ראשון לציון והסביבה

במסגרת שירות השכרת אוהלים לאירועים לתושבי ראשון לציון והסביבה אנו מעמידים לרשות לקוחותינו מספר חבילות היכולות להתאים לאירוח של 10 עד 150 איש לכל סוגי אירועים. נשמח להעמיד לרשותכם אוהל להשכרה לשבת חתן, אוהלים לחינה, לחגיגות בר מצווה, אוהלים לבת מצווה, ימי הולדת ועוד

כל חבילה כוללת:

שידרוגים לחבילות:

השכרת ציוד נלווה

שירות השכרת אוהלים בראשון לציון כולל:

אנו מתמחים בתחום של השכרת אוהלים בראשון לציון והסביבה מזה שנים רבות. בזכות נסיוננו הרב אנו נדע להתאים לכם סוג האוהל הדרוש בהתאם לאופי האירוע, כמות האנשים, תנאי מזג האוויר ועוד. הציוד שלנו חדיש ומתוחזק היטב, מה שיהפוך את השהות שלכם ושל האורחים שלכם לנעימה ונטולת דאגות. 
בנוסף לשירות של אוהלים להשכרה בראשון לציון ניתן לשכור מאיתנו גם סוכת אבלים, אוהל אבלים וכל ציוד נוסף כגון מקררים לאירועים, כסאות פלסטיק, פתרונות חימום לאירועים, תאורה, גנרטורים ועוד.

העיר הראשונה לציון, הרביעית בגודל האוכלוסייה בארץ ואחת הערים המרכזיות ושוקקות החיים, היא כמובן ראשון לציון. הפארקים הנאים והמוקפדים, החופים הצלולים, המרבדים הירוקים בגנים, יכולים לשמש כתפאורה נהדרת לחגיגה נהדרת. כי מי אמר שחגיגה נועדה להתרחש אך ורק בין ארבע קירות הבית או האולם?השכרת אוהלים בראשון לציון

חגיגה של אוהלים

השכרת אוהלים בראשון לציון נועדה לכל מי שמאס בחגיגה קונבנציונלית ומעוניין לשבור את השגרה בחגיגה ייחודית. דמיינו את התרחיש הבא – אתם יושבים יחד עם יקירי לבכם בפינה מאורגנת ומסודרת, נוח ונעים לכם, אל מול עיניכם נגלה נוף משגע וחלומי הממלא אתכם בתחושה מרגיעה, בטוחה ומספקת. נשמע חלומי? הפכו את החלום למציאות. השכרת אוהלים לאירועים בראשון לציון מאפשרת לכם לחגוג אירוע קטן כגדול בטבע, בתנאי נוחות גבוהים, מבלי לחשוש מתנאי שטח לא נעימים, כמו יתושים, זבובים, שמש, רוח, קור או אפילו גשם. קיימים סוגים רבים של אוהלים, ואחדים מהם יכולים לספק לכם גם עמידות בפני תנאי מזג אוויר שונים כמו גשמים ורוחות.

אוהלים לכל דורש

שימו לב, מחיר אוהלים להשכרה בראשון לציון נע ונד בין מאות לאלפי שקלים (890-1,500 ומעלה) תלוי השכרת אוהלים לאירועים בראשון לציוןבגודל האוהל, בסוג היריעות שלו ועוד. כאשר אתם שוכרים את האוהל, חשוב לקחת לוודא כי השירות כולל שירותי הובלה ובמידת הצורך גם שירותי הרכבה ופירוק. אפשרויות נוספות שיוכלו להפוך את האירוע שלכם למנצח הם פתרונות ישיבה, פתרונות תאורה, פתרונות הגברה ועוד.  

מחפשים אוהל להשכרה בראשון לציון? פנו אלינו לייעוץ נוסף.