השכרת אוהלים בקריית ים

השכרת אוהלים לאירועים לתושבי קריית ים והסביבה

במסגרת שירות השכרת אוהלים לאירועים לתושבי קריית ים והסביבה אנו מעמידים לרשות לקוחותינו מספר חבילות היכולות להתאים לאירוח של 10 עד 150 איש לכל סוגי אירועים. נשמח להעמיד לרשותכם אוהלים להשכרה לשבת חתן, אוהלים לחינה, חגיגות בר מצווה, בת מצווה, ימי הולדת ועוד

כל חבילה כוללת:

שידרוגים לחבילות:

השכרת ציוד נלווה

שירות השכרת אוהלים בקריית ים כולל:

אנו מתמחים בתחום של השכרת אוהלים בקריית ים והסביבה מזה שנים רבות. בזכות נסיוננו הרב אנו נדע להתאים לכם סוג האוהל הדרוש בהתאם לאופי האירוע, כמות האנשים, תנאי מזג האוויר ועוד. הציוד שלנו חדיש ומתוחזק היטב, מה שיהפוך את השהות שלכם ושל האורחים שלכם לנעימה ונטולת דאגות. 
בנוסף לשירות של אוהלים להשכרה בקריית ים ניתן לשכור מאיתנו גם סוכת אבלים, אוהל אבלים וכל ציוד נוסף כגון מקררים לאירועים, כסאות פלסטיק, פתרונות חימום לאירועים, תאורה, גנרטורים ועוד.

חוף הים, הגלים הסוחפים, החול הזהוב, השמש החמימה והמלטפת. המחזה הזה וודאי מוכר היטבהשכרת אוהלים בקריית ים לתושבי קריית ים והסביבה. מעוניינים לערוך אירוע בנקודת תצפית נהדרת לנוף נהדר? השכרת אוהלים לאירועים בקריית ים תהווה את התפאורה המושלמת כדי שהאירוע שלכם יצא לפועל ויכבוש את לבם של המוזמנים.

אנחנו מסייעים לכם לבחור את האוהל הנכון עבור האירוע שלכם ומספקים לכם ציוד נוסף כמו פתרונות ישיבה, שולחנות, מערכת תאורה, מערכת הגברה ומערכות מיזוג. כך תוכלו להפיק את האירוע המיוחד שלכם בדיוק כפי שתמיד חלמתם לעשות.

כמו כן, מחיר אוהלים להשכרה בקריית ים הוא נוח ותלוי בסוג האוהל ובמחירו. אז אם אתם עדיין מתלבטים לגבי השכרת אוהלים בקריית ים, פנו אלינו לקבלת הצעת מחיר משתלמת.