השכרת אוהלים בקיסריה

השכרת אוהלים לאירועים לתושבי קיסריה והסביבה

במסגרת שירות השכרת אוהלים לאירועים לתושבי קיסריה והסביבה אנו מעמידים לרשות לקוחותינו מספר חבילות היכולות להתאים לאירוח של 10 עד 150 איש לכל סוגי אירועים. נשמח להעמיד לרשותכם אוהל להשכרה לשבת חתן, אוהל לחינה, לחגיגות בר מצווה, בת מצווה, ימי הולדת ועוד

כל חבילה כוללת:

שידרוגים לחבילות:

השכרת ציוד נלווה

שירות השכרת אוהלים בקיסריה כולל:

אנו מתמחים בתחום של השכרת אוהלים בקיסריה והסביבה מזה שנים רבות. בזכות נסיוננו הרב אנו נדע להתאים לכם סוג האוהל הדרוש בהתאם לאופי האירוע, כמות האנשים, תנאי מזג האוויר ועוד. הציוד שלנו חדיש ומתוחזק היטב, מה שיהפוך את השהות שלכם ושל האורחים שלכם לנעימה ונטולת דאגות. 
בנוסף לשירות של אוהלים להשכרה בקיסריה ניתן לשכור מאיתנו גם סוכת אבלים, אוהל אבלים וכל ציוד נוסף כגון מקררים לאירועים, כסאות פלסטיק, פתרונות חימום לאירועים, תאורה, גנרטורים ועוד.

קיסריה היא עיר מדהימה ביופייה. היא פונה אל הים, כוללת שטחים ירוקים מרהיבים, ויש בה שפע של מקום לכל אירוע ואירוע. השכרת אוהלים בקיסריה הפכה לטרנד של ממש. כל אחד היה רוצה לערוך אתהשכרת אוהלים לאירועים בקיסריה האירוע שלו, בין אם מדובר בבת מצווה של המתבגרות ובין אם מדובר במסיבה של סטודנטים הנמשכת עד אור הבוקר. אם גם אתם חולמים על אירוע פסטורלי בחיק הטבע כדאי לכם לשקול את האפשרות של השכרת אוהלים לאירועים בקיסריה

מחיר אוהלים להשכרה בקיסריה משתנה בהתאם לדרישות השונות. ניתן למצוא אוהלים זולים וקטנים יחסית, בעוד במקרים אחרים אפשר לשכור אוהלים יקרים יותר. הכול תלוי בגודל האירוע שאתם מארגנים ובמספר המוזמנים. על כל פנים, אם אתם מעוניינים לשכור אוהלים, זה הזמן להתייעץ עם מומחים. פנו אלינו לקבלת פרטים נוספים והפיקו את האירוע המושלם.