השכרת אוהלים במרכז

השכרת אוהלים לאירועים לתושבי המרכז והסביבה

במסגרת שירות השכרת אוהלים לאירועים לתושבי המרכז והסביבה אנו מעמידים לרשות לקוחותינו מספר חבילות היכולות להתאים לאירוח של 10 עד 150 איש לכל סוגי אירועים כגון: שבת חתן, חינה, חגיגות בר מצווה, בת מצווה, כמו כן תמצאו אצלנו אוהלים ליום הולדת להשכרה ועוד

כל חבילה כוללת:

שידרוגים לחבילות:

השכרת ציוד נלווה

שירות השכרת אוהלים במרכז כולל:

אנו מתמחים בתחום של השכרת אוהלים במרכז והסביבה מזה שנים רבות. בזכות נסיוננו הרב אנו נדע להתאים לכם סוג האוהל הדרוש בהתאם לאופי האירוע, כמות האנשים, תנאי מזג האוויר ועוד. הציוד שלנו חדיש ומתוחזק היטב, מה שיהפוך את השהות שלכם ושל האורחים שלכם לנעימה ונטולת דאגות. 
בנוסף לשירות של אוהלים להשכרה במרכז ניתן לשכור מאיתנו גם סוכת אבלים, אוהל אבלים וכל ציוד נוסף כגון מקררים לאירועים, כסאות פלסטיק, פתרונות חימום לאירועים, תאורה, גנרטורים ועוד.

המרכז הוא המקום המושלם לאירועים בחיק הטבע. כן דווקא בין כל המסעדות, הפאבים, ההופעות השכרת אוהלים במרכזוכדומה. דווקא בין כל הבילויים העירוניים, אל לנו לשכוח כי אנו מחוברים אל הטבע. מסיבה זו, השכרת אוהלים לאירועים במרכז הופכת לנפוצה כל כך. ילדים החוגגים בת מצווה או בר מצווה, מבוגרים שהחליטו לחגוג את יום ההולדת ה-80 שלהם דווקא בחוץ או עובדים אשר יוצאים ליום כיף. כל אלה זקוקים לאוהל.

לא מוכרחים לקנות אוהל בשביל האירוע. אפשר גם לשכור אותו. אם אתם מעוניינים לקבל מידע נוסף אודות האוהלים או לברר לגבי מחיר אוהלים להשכרה במרכז, תוכלו לפנות אלינו. כאן תקבלו את כל הפרטים הדרושים לכם וצוות מקצועי ילווה אתכם לאורך כל הדרך. השכרת אוהלים במרכז – הפתרון האולטימטיבי לחגיגה מושלמת