השכרת אוהלים במעלה אדומים

השכרת אוהלים לאירועים לתושבי מעלה אדומים והסביבה

במסגרת שירות השכרת אוהלים לאירועים לתושבי מעלה אדומים והסביבה אנו מעמידים לרשות לקוחותינו מספר חבילות היכולות להתאים לאירוח של 10 עד 150 איש לכל סוגי אירועים. נשמח להעמיד לרשותכם אוהלים להשכרה לשבת חתן, לחינה, אוהל להשכרה לבר מצווה, בת מצווה, ימי הולדת ועוד

כל חבילה כוללת:

שידרוגים לחבילות:

השכרת ציוד נלווה

שירות השכרת אוהלים במעלה אדומים כולל:

אנו מתמחים בתחום של השכרת אוהלים במעלה אדומים והסביבה מזה שנים רבות. בזכות נסיוננו הרב אנו נדע להתאים לכם סוג האוהל הדרוש בהתאם לאופי האירוע, כמות האנשים, תנאי מזג האוויר ועוד. הציוד שלנו חדיש ומתוחזק היטב, מה שיהפוך את השהות שלכם ושל האורחים שלכם לנעימה ונטולת דאגות. 
בנוסף לשירות של אוהלים להשכרה במעלה אדומים ניתן לשכור מאיתנו גם סוכת אבלים, אוהל אבלים וכל ציוד נוסף כגון מקררים לאירועים, כסאות פלסטיק, פתרונות חימום לאירועים, תאורה, גנרטורים ועוד.

הסמיכות והקרבה לירושלים, עיר הקודש מחד, ומאידך, הקרבה לשטחי המדבר, מוסיפים לקסמה השכרת אוהלים במעלה אדומיםהייחודי של מעלה אדומים. גרים במעלה אדומים והסביבה ומעוניינים לחגוג אירוע חשוב ומשמעותי או לקיים את טקסי החג? השכרת אוהלים לאירועים במעלה אדומים תבטיח לכם את הסביבה הנוחה לעשות זאת ולהתמוגג מהנוף במקביל.

צרו עמנו קשר כדי לקבל מידע נוסף לגבי מחיר אוהלים להשכרה במעלה אדומים. דאגו לברר על הציוד הנלווה שיבטיח לכם חגיגה מוקפדת ומסודרת. אם אתם זקוקים לפתרונות ישיבה, תוכלו לבחור מתוך מגוון של כסאות, כורסאות, פופים, ערסלים ועוד. בנוסף, תוכלו לבחור גם במגוון שולחנות, אפשרויות תאורה וחימום שיהפכו את החגיגה לחגיגה מוארת וחמימה, גם כאשר בחוץ יורד גשם זלעפות.

פנו אלינו כעת לקבלת מידע על השכרת אוהלים במעלה אדומים