השכרת אוהלים במזכרת בתיה

השכרת אוהלים לאירועים לתושבי מזכרת בתיה והסביבה

במסגרת שירות השכרת אוהלים לאירועים לתושבי מזכרת בתיה והסביבה אנו מעמידים לרשות לקוחותינו מספר חבילות היכולות להתאים לאירוח של 10 עד 150 איש לכל סוגי אירועים. נשמח להעמיד לרשותכם אוהל להשכרה לשבת חתן, חינה, אוהל להשכרה לברית מילה, לחגיגות בר מצווה, בת מצווה, ימי הולדת ועוד

כל חבילה כוללת:

שידרוגים לחבילות:

השכרת ציוד נלווה

שירות השכרת אוהלים במזכרת בתיה כולל:

אנו מתמחים בתחום של השכרת אוהלים במזכרת בתיה והסביבה מזה שנים רבות. בזכות נסיוננו הרב אנו נדע להתאים לכם סוג האוהל הדרוש בהתאם לאופי האירוע, כמות האנשים, תנאי מזג האוויר ועוד. הציוד שלנו חדיש ומתוחזק היטב, מה שיהפוך את השהות שלכם ושל האורחים שלכם לנעימה ונטולת דאגות. 
בנוסף לשירות של אוהלים להשכרה במזכרת בתיה ניתן לשכור מאיתנו גם סוכת אבלים, אוהל אבלים וכל ציוד נוסף כגון מקררים לאירועים, כסאות פלסטיק, פתרונות חימום לאירועים, תאורה, גנרטורים ועוד.

אירועים הם תמיד דבר משמח. אם מדובר במסיבה, באירוע משפחתי או בכול דבר אחר. השכרת אוהלים במזכרת בתיה זה הפתרון המושלם לכל עונה ולכל סוג של אירוע. אם השכרת אוהלים לאירועים במזכרת בתיהאתם מחפשים השכרת אוהלים לאירועים במזכרת בתיה כדאי שתפנו לחברה מקצועית שמבינה בנושא. ישנם סוגים שונים של אוהלים וניתן להתאימם לכל אירוע.

יש אוהלים שמיועדים לארוחה, ויש כאלו הופכים למטבח. אפשר גם להקים אוהלים פרטיים לחתן או כלת האירוע. ברב המקרים האוהל יוקם במקום שיש בו גישה לחשמל ומים, אך ניתן גם להצטייד בגנרטורים ניידים לצורך זה. מחיר אוהלים להשכרה במזכרת בתיה יכולים להיות החל מ 890 ש"ח ומעלה. תלוי בגודל האירוע ומורכבותו. אנו מזמינים אתכם להתייעץ עם הצוות המנוסה שלנו ואנו מבטיחים לעמוד לשירותכם בכל בקשה ושאלה. אצלנו תכולי למצוא מגוון רחב של אוהלים ואת כל הציוד נלווה שתצטרכו לאירוע מושלם. התקשרו עוד היום