השכרת אוהלים במגדל העמק

השכרת אוהלים לאירועים לתושבי מגדל העמק והסביבה

במסגרת שירות השכרת אוהלים לאירועים לתושבי מגדל העמק והסביבה אנו מעמידים לרשות לקוחותינו מספר חבילות היכולות להתאים לאירוח של 10 עד 150 איש לכל סוגי אירועים. נשמח להעמיד לרשותכם אוהלים להשכרה לשבת חתן, חינה, חגיגות בר מצווה, בת מצווה, ימי הולדת ועוד

כל חבילה כוללת:

שידרוגים לחבילות:

השכרת ציוד נלווה

שירות השכרת אוהלים במגדל העמק כולל:

אנו מתמחים בתחום של השכרת אוהלים במגדל העמק והסביבה מזה שנים רבות. בזכות נסיוננו הרב אנו נדע להתאים לכם סוג האוהל הדרוש בהתאם לאופי האירוע, כמות האנשים, תנאי מזג האוויר ועוד. הציוד שלנו חדיש ומתוחזק היטב, מה שיהפוך את השהות שלכם ושל האורחים שלכם לנעימה ונטולת דאגות. 
בנוסף לשירות של אוהלים להשכרה במגדל העמק ניתן לשכור מאיתנו גם סוכת אבלים, אוהל אבלים וכל ציוד נוסף כגון מקררים לאירועים, כסאות פלסטיק, פתרונות חימום לאירועים, תאורה, גנרטורים ועוד.

בעמק יזרעאל, העמק הירוק והיפה בישראל, אנחנו מוצאים גם את מגדל העמק המתנוססת על ההרים ומספקת תצפית נהדרת אל עבר יופיו של העמק. מעוניינים לערוך אירוע בחיק הטבע הקסום הזה? השכרת אוהלים במגדל העמק תאפשר לכם לעשות זאת.השכרת אוהלים לאירועים במגדל העמק

כאשר טבע כל כך יפה סובב אתכם, חבל לכנס את כל החוגגים כדי לחגוג בין ארבע קירות הבית. כדי לקיים חגיגה של טבע, כל שעליכם לעשות הוא ליצור עמנו קשר כדי לקבל מידע נוסף לגבי הצעות מחיר אוהלים להשכרה במגדל העמק. המחיר כמובן תלוי במשך זמן ההשכרה, בגודל האוהל ובסוגו. כך תוכלו להבטיח לכם חגיגה מיוחדת במינה שלא תהיה מושפעת מתנאי מזג האוויר, הודות לתקרת האוהל המקורה. להיות בטבע, אבל להרגיש בבית. נהדר.

פנו אלינו עכשיו לקבלת הצעת מחיר משתלמת עבור השכרת אוהלים במגדל העמק