השכרת אוהלים בלוד

השכרת אוהלים לאירועים לתושבי לוד והסביבה

במסגרת שירות השכרת אוהלים לאירועים לתושבי לוד והסביבה אנו מעמידים לרשות לקוחותינו מספר חבילות היכולות להתאים לאירוח של 10 עד 150 איש לכל סוגי אירועים. נשמח להעמיד לרשותכם אוהל להשכרה לשבת חתן, אוהלים לחינה להשכרה, אוהלים לחגיגות בר מצווה, בת מצווה, ימי הולדת ועוד

כל חבילה כוללת:

שידרוגים לחבילות:

השכרת ציוד נלווה

שירות השכרת אוהלים בלוד כולל:

אנו מתמחים בתחום של השכרת אוהלים בלוד והסביבה מזה שנים רבות. בזכות נסיוננו הרב אנו נדע להתאים לכם סוג האוהל הדרוש בהתאם לאופי האירוע, כמות האנשים, תנאי מזג האוויר ועוד. הציוד שלנו חדיש ומתוחזק היטב, מה שיהפוך את השהות שלכם ושל האורחים שלכם לנעימה ונטולת דאגות. 
בנוסף לשירות של אוהלים להשכרה בלוד ניתן לשכור מאיתנו גם סוכת אבלים, אוהל אבלים וכל ציוד נוסף כגון מקררים לאירועים, כסאות פלסטיק, פתרונות חימום לאירועים, תאורה, גנרטורים ועוד.

לוד היא אחת הערים העתיקות ביותר בארץ ובהיותה כזו היא אוצרת בתוכה שלל מידע היסטורי עתיק-יומין וחשוב מאין כמותו. מעוניינים לחגוג אירוע בלוד והסביבה בחיק הטבע למראה הנופים העתיקים וההיסטוריים המיוחדים?השכרת אוהלים לאירועים בלוד

השכרת אוהלים בלוד תאפשר לכם לערוך חגיגה מיוחדת שכזו בחוץ אך בתנאים של בפנים הודות לתנאי האוהל הנוחים.

מחיר אוהלים להשכרה בלוד תלוי בגודל האוהל שבו תרצו לערוך את האירוע בהתאם לכמות האנשים. שימו לב, עבור חגיגה אינטימית, תוכלו להסתפק באוהל קטן עד בינוני שבו האנשים יוכלו לשבת בנוחות ובעת הצורך גם לרקוד ברחבת הריקודים. בנוסף, תוכלו לשכור גם ציוד נלווה להפקת האירוע כמו למשל, פטריית חימום שתבטיח לכם כי גם האירוע החורפי שלכם יהיה חמים ונעים.

צלצלו אלינו כעת וקבלו את כל הפרטים שאתם צריכים לגבי השכרת אוהלים לאירועים בלוד.