השכרת אוהלים ביבנה

השכרת אוהלים לאירועים לתושבי יבנה והסביבה

במסגרת שירות השכרת אוהלים לאירועים לתושבי יבנה והסביבה אנו מעמידים לרשות לקוחותינו מספר חבילות היכולות להתאים לאירוח של 10 עד 150 איש לכל סוגי אירועים. נשמח להעמיד לרשותכם אוהלים להשכרה לשבת חתן, אוהלים לחינה, השכרת אוהלים לחגיגות בר מצווה, בת מצווה, אוהלים לימי הולדת ועוד

כל חבילה כוללת:

שידרוגים לחבילות:

השכרת ציוד נלווה

שירות השכרת אוהלים ביבנה כולל:

אנו מתמחים בתחום של השכרת אוהלים ביבנה והסביבה מזה שנים רבות. בזכות נסיוננו הרב אנו נדע להתאים לכם סוג האוהל הדרוש בהתאם לאופי האירוע, כמות האנשים, תנאי מזג האוויר ועוד. הציוד שלנו חדיש ומתוחזק היטב, מה שיהפוך את השהות שלכם ושל האורחים שלכם לנעימה ונטולת דאגות. 
בנוסף לשירות של אוהלים להשכרה ביבנה ניתן לשכור מאיתנו גם סוכת אבלים, אוהל אבלים וכל ציוד נוסף כגון מקררים לאירועים, כסאות פלסטיק, פתרונות חימום לאירועים, תאורה, גנרטורים ועוד.

גרים ביבנה והסביבה ועומדים בפני חגיגה של אירוע מרגש? יש לכם חזון ייחודי לאירוע? השכרת אוהלים לאירועים ביבנה תאפשר לכם השכרת אוהלים לאירועים ביבנהלהפוך את החזון שלכם למציאות. השכרת אוהלים לאירועים נועדה עבור חוגגים שמאסו בחגיגות הקונבנציונליות ומעוניינים בחגיגה מיוחדת בחיק הטבע.

אם האירוע שלכם הוא אירוע גדול, תוכלו לקיים את החגיגה באוהל גדול במיוחד שיאפשר לכם לסעוד, לרוות ולרקוד ברחבת האוהל. אוהלים אינטימיים יותר ניתן יהיה לערוך באוהלים קטנים עד בינוניים שיבטיחו לכם חגיגה בלתי נשכחת. מחיר אוהלים להשכרה ביבנה תלוי בסדר גודל האירוע שתרצו להפיק.

אם אתם מחפשים השכרת אוהלים ביבנה, צרו עמנו קשר כדי לקבל הצעת מחיר ותקבלו שירות הכולל את ההרכבה והפירוק ואת המשלוח עד אליכם