השכרת אוהלים בטירה

השכרת אוהלים לאירועים לתושבי טירה והסביבה

במסגרת שירות השכרת אוהלים לאירועים לתושבי טירה והסביבה אנו מעמידים לרשות לקוחותינו מספר חבילות היכולות להתאים לאירוח של 10 עד 150 איש לכל סוגי אירועים. נשמח להעמיד לרשותכם אוהלים להשכרה לשבת חתן, השכרת אוהלים לחינה, לחגיגות בר מצווה, בת מצווה, ימי הולדת ועוד

כל חבילה כוללת:

שידרוגים לחבילות:

השכרת ציוד נלווה

שירות השכרת אוהלים בטירה כולל:

אנו מתמחים בתחום של השכרת אוהלים בטירה והסביבה מזה שנים רבות. בזכות נסיוננו הרב אנו נדע להתאים לכם סוג האוהל הדרוש בהתאם לאופי האירוע, כמות האנשים, תנאי מזג האוויר ועוד. הציוד שלנו חדיש ומתוחזק היטב, מה שיהפוך את השהות שלכם ושל האורחים שלכם לנעימה ונטולת דאגות. 
בנוסף לשירות של אוהלים להשכרה בטירה ניתן לשכור מאיתנו גם סוכת אבלים, אוהל אבלים וכל ציוד נוסף כגון מקררים לאירועים, כסאות פלסטיק, פתרונות חימום לאירועים, תאורה, גנרטורים ועוד.

במרכז הארץ, צפונית לעיר כפר סבא, שוכנת לה טירה, עיר השכרת אוהלים בטירהמוסלמית. גרים בטירה או בסביבה ומעוניינים לערוך חפלה חגיגית ומיוחדת? השכרת אוהלים בטירה תאפשר לכם לעשות זאת בחיק הטבע, אבל מבלי להרגיש את תנאי הטבע המטרידים. מעוניינים לחגוג את אירוסיה של הבת שלכם? או אולי לחגוג את חג הקורבן? תוכלו לעשות זאת בתוך האוהל בחיק הטבע, בקרבת הבית או בקרבת המסגד.

מחיר אוהלים להשכרה בטירה תלוי בגודל האוהל ובסוג שלו. אם אתם חוגגים אירוע קיצי, רצוי מאוד שסוג בד האוהל יהיה עמיד בפני קרני השמש הלוהטות ומפני הלחות הכבדה, ויספק לכם את ההצללה הנדרשת. כך תוכלו לשבת באוהל ולחגוג בשמחה ובנחת.

לבירורים נוספים אודות השכרת אוהלים לאירועים בטירה חייגו אלינו בכל עת