השכרת אוהלים בחולון

השכרת אוהלים לאירועים לתושבי חולון והסביבה

במסגרת שירות השכרת אוהלים לאירועים לתושבי חולון והסביבה אנו מעמידים לרשות לקוחותינו מספר חבילות היכולות להתאים לאירוח של 10 עד 150 איש לכל סוגי אירועים. נשמח להעמיד לרשותכם אוהל להשכרה לשבת חתן, חינה, אוהל להפרשת חלה, לחגיגות בר מצווה, בת מצווה, ימי הולדת ועוד

כל חבילה כוללת:

שידרוגים לחבילות:

השכרת ציוד נלווה

שירות השכרת אוהלים בחולון כולל:

אנו מתמחים בתחום של השכרת אוהלים בחולון והסביבה מזה שנים רבות. בזכות נסיוננו הרב אנו נדע להתאים לכם סוג האוהל הדרוש בהתאם לאופי האירוע, כמות האנשים, תנאי מזג האוויר ועוד. הציוד שלנו חדיש ומתוחזק היטב, מה שיהפוך את השהות שלכם ושל האורחים שלכם לנעימה ונטולת דאגות. 
בנוסף לשירות של אוהלים להשכרה בחולון ניתן לשכור מאיתנו גם סוכת אבלים, אוהל אבלים וכל ציוד נוסף כגון מקררים לאירועים, כסאות פלסטיק, פתרונות חימום לאירועים, תאורה, גנרטורים ועוד.

חולון מהווה מוקד תרבותי מרכזי ומשגשג. מעוניינים לערוך את האירוע הבא שלכם בחולון או בסביבתה? השכרת אוהלים בחולון תאפשר לכם ליהנות מכל הטוב שיש לטבע להציע מבלי להתפשר על כל הנוחות שבעריכת אירוע במקום מקורה תחת כיפת האוהל.השכרת אוהלים בחולון

נהנים באוהל

אוהלים הם כבר מזמן לא מה שחשבתם וכיום נחשבים לטרנד החגיגות הגדול הבא לכל המעוניינים בחגיגה מקורית וייחודית בנוף פסטורלי. באוהל תוכלו להתכנס יחד עם כלל החוגגים, לרווח, לסעוד, לכייף ואפילו לרקוד ברחבת הריקודים באוהל גדול דיו.

מחיר אוהלים להשכרה בחולון הוא מחיר דינמי וגמיש בהתאם לגודל האוהל ולמשך זמן ההשכרה. במחיר עשויים להיכלל גם הוצאות נלוות שיאפשרו לכם להפיק אירוע גדול מהחיים, כמו אפשרויות הגברה שיבטיחו לכם אירוע עליז, שמח ועשיר בצלילים.

מתעניינים בהשכרת אוהלים לאירועים בחולון? קבלו מאתנו הצעת מחיר טובה ותיהנו מאוהלים איכותיים.