השכרת אוהלים בחדרה

השכרת אוהלים לאירועים לתושבי חדרה והסביבה

במסגרת שירות השכרת אוהלים לאירועים לתושבי חדרה והסביבה אנו מעמידים לרשות לקוחותינו מספר חבילות היכולות להתאים לאירוח של 10 עד 150 איש לכל סוגי אירועים. נשמח להעמיד לרשותכם אוהל להשכרה לשבת חתן, חינה, בריתות, אוהלים לחגיגות בר מצווה, אוהלים לבת מצווה, ימי הולדת ועוד

כל חבילה כוללת:

שידרוגים לחבילות:

השכרת ציוד נלווה

שירות השכרת אוהלים בחדרה כולל:

אנו מתמחים בתחום של השכרת אוהלים בחדרה והסביבה מזה שנים רבות. בזכות נסיוננו הרב אנו נדע להתאים לכם סוג האוהל הדרוש בהתאם לאופי האירוע, כמות האנשים, תנאי מזג האוויר ועוד. הציוד שלנו חדיש ומתוחזק היטב, מה שיהפוך את השהות שלכם ושל האורחים שלכם לנעימה ונטולת דאגות. 
בנוסף לשירות של אוהלים להשכרה בחדרה ניתן לשכור מאיתנו גם סוכת אבלים, אוהל אבלים וכל ציוד נוסף כגון מקררים לאירועים, כסאות פלסטיק, פתרונות חימום לאירועים, תאורה, גנרטורים ועוד.

למרגלות הים התיכון שוכנת עיר החוף – חדרה ומציעה לתושביה ולתייריה מגוון רב של רצועות חוף מטופחות, מושקעות ומרשימות. גרים בחדרה והסביבה ומחפשים שירות של  השכרת אוהלים בחדרה? מעוניינים בחגיגה מהודרת אל מול יופיו הקסום של נופי חדרה? הפתרון בידינו.השכרת אוהלים בחדרה

השכרת אוהלים לאירועים בחדרה ללא ספק תאפשר לכם זאת. דמיינו אתכם צוהלים ושמחים בקרבת הטיילת, נהנים מחגיגה שבין שעות הערביים בחורף הגשום הקריר. לכם לעומת זאת לא קר בכלל הודות לפטריית החימום הנמצאת באוהל. בנוסף, גם הגשם לא מהווה איום הודות לבד האיכותי של האוהל המספק פתרון עמיד בפני תנאי מזג האוויר השונים.

מחיר אוהלים להשכרה בחדרה הוא משתלם ויאפשר לכם ליהנות משלל אוהלים בגדלים שונים למשך זמני השכרה שונים. אצלנו תקבלו אוהלים איכותיים אשר ישמרו עליכם מפני כל מזג אוויר.

הזמינו מאתנו כעת אוהלים להשכרה והתרשמו ממחיר משתלם.