השכרת אוהלים בבני ברק

השכרת אוהלים לאירועים לתושבי בני ברק והסביבה

במסגרת שירות השכרת אוהלים לאירועים לתושבי בני ברק והסביבה אנו מעמידים לרשות לקוחותינו מספר חבילות היכולות להתאים לאירוח של 10 עד 150 איש לכל סוגי אירועים. נשמח להעמיד לרשותכם אוהל להשכרה לשבת חתן, חינה, השכרת אוהל לבר מצווה, לבת מצווה, ימי הולדת ועוד

כל חבילה כוללת:

שידרוגים לחבילות:

השכרת ציוד נלווה

שירות השכרת אוהלים בבני ברק כולל:

אנו מתמחים בתחום של השכרת אוהלים בבני ברק והסביבה מזה שנים רבות. בזכות נסיוננו הרב אנו נדע להתאים לכם סוג האוהל הדרוש בהתאם לאופי האירוע, כמות האנשים, תנאי מזג האוויר ועוד. הציוד שלנו חדיש ומתוחזק היטב, מה שיהפוך את השהות שלכם ושל האורחים שלכם לנעימה ונטולת דאגות. 
בנוסף לשירות של אוהלים להשכרה בבני ברק ניתן לשכור מאיתנו גם סוכת אבלים, אוהל אבלים וכל ציוד נוסף כגון מקררים לאירועים, כסאות פלסטיק, פתרונות חימום לאירועים, תאורה, גנרטורים ועוד.

מעוניינים לחגוג אירוע שמח וחגיגי בבני ברק, אבל אתם לא רוצים לעשות זאת כמו כולם באולם? יש לכם חזון ייחודי לחגיגה שלכם? השכרת אוהלים בבני ברק תאפשר לכם לחגוג את האירוע שלכם בתנאים המוקפדים והנוחים ביותר בחיק הטבע הרוחני והמפליא.

חגיגה של אוהלים

אוהלים לאירועים יהוו את התפאורה המושלמת עבור חגיגות קטנות וגדולות כאחד:השכרת אוהלים בבני ברק

  • שבת חתן
  • מסיבת אירוסין
  • מסיבת בר/בת מצווה

מעוניינים לברר על מחיר אוהלים להשכרה בבני ברק? טווח המחירים נע בין 890 שקלים לאוהל קטן-בינוני ליום ועולה בהתאם לגודלו ל האוהל. וודאו כי החברה המשכירה מבטיחה לכם שירותי הובלה, הרכבה ופריקה על מנת לחסוך מכם את העול הכרוך בהרכבה וכדי להימנע מחגיגה שאינה בטיחותית, חלילה.

אתם מוזמנים לדבר עם הנציג שלנו לגבי השכרת אוהלים לאירועים בבני ברק ולקבל את העצה הטובה ביותר.