השכרת אוהלים באופקים

השכרת אוהלים לאירועים לתושבי אופקים והסביבה

במסגרת שירות השכרת אוהלים לאירועים לתושבי אופקים והסביבה אנו מעמידים לרשות לקוחותינו מספר חבילות היכולות להתאים לאירוח של 10 עד 150 איש לכל סוגי אירועים. נשמח להעמיד לרשותכם אוהל להשכרה לשבת חתן, חינה, חגיגות בר מצווה, בת מצווה, אוהלים ליום הולדת להשכרה ועוד

כל חבילה כוללת:

שידרוגים לחבילות:

השכרת ציוד נלווה

שירות השכרת אוהלים באופקים כולל:

אנו מתמחים בתחום של השכרת אוהלים באופקים והסביבה מזה שנים רבות. בזכות נסיוננו הרב אנו נדע להתאים לכם סוג האוהל הדרוש בהתאם לאופי האירוע, כמות האנשים, תנאי מזג האוויר ועוד. הציוד שלנו חדיש ומתוחזק היטב, מה שיהפוך את השהות שלכם ושל האורחים שלכם לנעימה ונטולת דאגות. 
בנוסף לשירות של אוהלים להשכרה באופקים ניתן לשכור מאיתנו גם סוכת אבלים, אוהל אבלים וכל ציוד נוסף כגון מקררים לאירועים, כסאות פלסטיק, פתרונות חימום לאירועים, תאורה, גנרטורים ועוד.

העיר הדרומית אופקים הולכת ומתפתח מעת לעת. עברו שנים רבות מאז שהקימו את העיר עולים מתוניסיה וממרוקו, והיום ניתן השכרת אוהלים באופקיםלחזות בצמיחתה – בעיר פועלים בתי קפה, יש בה מרכז מסחרי פעיל וב-2016 הושלמה בניית הרכבת. באופקים מתקיימים בין לבין גם אירועים שונים המצריכים השכרת אוהלים באופקים.

השכרת אוהלים בעיר דרומית כמו אופקים מתאימה לכל מי שמעוניין לערוך אירוע בחיק הטבע, ועדיין להגן על החוגגים מפני פגעי הסביבה. מחיר אוהלים להשכרה באופקים תלוי בגודל האוהל שאתם מעוניינים להזמין ובתקופה שבה אתם עורכים את המסיבה.

כך או כך, אתם מוזמנים לפנות אלינו ולקבל הצעת מחיר משתלמת עבור השכרת אוהלים לאירועים באופקים, כמו גם לבחור את האוהל המתאים לכם במיוחד.